Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@23:26:47 GMT

تساوی سپاهان و پرسپولیس در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۱۱۰

تساوی سپاهان و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش ایرنا؛ از ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه امشب (یکشنبه) در حساسترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان  اصفهان به مصاف پرسپولیس رفته است.

پیش از آغاز این دیدار، سپاهان در صدر جدول قرار داشت و پرسپولیس نیز در رتبه دوم است و همین امر در کنار حساسیت‌های همیشگی تقابل‌های این تیم‌ها، موجب اهمیت بالای جدال امشب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این بازی را، «بیژن حیدری» با کمک‌های «سعید علی‌نژادیان» و «فرهاد مروجی» برعهده دارد.

سپاهان که از امتیاز میزبانی سود می‌برد، دیدار را تهاجمی آغاز کرد و با استفاده از جناحین در تلاش برای رسیدن به محوطه جریمه حریف است.

بازیکنان باتجربه پرسپولیس هم با گرفتن سرعت بازی در اندیشه طراحی حملات هستند.

بتدریج بازیکنان میهمان بر روند بازی مسلط شدند و در دقیقه ۲۱ حرکت هماهنگ «وحید امیری» و «امید عالیشاه» موجب شد تا «احسان پهلوان» در موقعیتی مناسب قرار بگیرد اما این بازیکن قدر موقعیت را ندانست.

در دقیقه ۲۹ «امید عالیشاه» بازیکن باتجربه پرسپولیس که عملکرد خوبی در هفته های اخیر داشت به دلیل مصدومیت جای خود را به «عیسی آل‌کثیر» داد.

در دقیقه ۳۳ «مهدی ترابی» با حرکتی انفرادی و پاسی در عمق، توپ را به پهلوان رساند اما او در برخورد با «پیام نیازمند» نتوانست  گلزنی کند.

سه دقیقه پس از آن، نیازمند با ۲ واکنش متوالی مانع از گلزنی مهاجمان میهمان شد و بلافاصله سپاهان در ضد حمله فرصت خوبی برای گلزنی داشت که «احسان حاج‌صفی» این موقعیت طلایی را هدر داد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار تماشایی با تساوی بدون گل همراه شد.

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، سیدمحمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه (عیسی آل‌کثیر) و شهریار مغانلو

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901160

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!