Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@08:37:56 GMT

جنگ ها با کمال، قطع توپ با احمد، استراحت برای سرلک!

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۳۰۲

جنگ ها با کمال، قطع توپ با احمد، استراحت برای سرلک!

در دیدار حساس دو تیم سپاهان و پرسپولیس، گل محمدی ترجیح داد از ترکیب احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا پیشاپیش مدافعان خود استفاده کند. سه اخطاره بودن میلاد سرلک، این بازیکن را در خطلر محرومیت از دربی قرار داده بود و یحیی هم دست به ریسک نزد اما مدل استفاده گل محمدی از هافبک های دفاعی اش ارتباط مستقیم با تاکتیک انتخابی او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پرسپولیسی ها با توجه به دست باز خود در پست هافبک دفاعی، برای چینش بازیکنان حاضر در این پست می توانند از سه ترکیب استفاده کنند. سه ترکیب با زوج های متفاوت که هر کدام از آنها می توانند راز اصلی تاکتیک سرخ پوشان در آن دیدار را برملا کند.

حالت اول – در صورتی که کادر فنی سرخ پوشان انتظار یک بازی فانتزی از بازیکنان خط میانی خود داشته باشد تا به واسطه آن بتوانند فرصت های گلزنی بیشتری برای مهاجمان ایجاد کنند از ترکیب احمد نوراللهی و میلاد سرلک در ترکیب خود استفاده می کند. ترکیبی که باعث می شود نوراللهی کمی جلوتر از سرلک بایستد و به نوعی در بیشتر دقایق بازی به کمک بازیکنان جلو برود و شرایط را برای حملات پرفشارتر ایجاد کند.

حالت دوم – در این صورت به مانند آنچه در دیدار امروز اتفاق افتاد گل محمدی زوج کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی را به میدان خواهد فرستاد. زوجی که با توجه به شرایط بازیکنان مورد نظر، برتری در درگیری های فراوان میانه میدان را بیشتر به ذهن می آورد. حضور همزمان کمال و احمد یعنی پرسپولیسی ها ابدا خیال از دست دادن میانه میدان را ندارند و به همین دلیل از این دو استفاده می کنند در حالی ابدا چشم به بازی دفاعی نخواهند داشت. در این مدل، تقسیم وظایف صورت می گیرد، جنگ ها با کمال است و قطع توپ ها با احمد…

حالت سوم – در این حالت نیز دو بازیکن فیزیکی با توجه شرایط بازی به میدان خواهند آمد و این یعنی قرار نیست نبض بازی را به هافبک های دفاعی داد و زوج میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا نشان می دهد که تیم گل محمدی خیال گل خوردن ندارد. ترکیب مورد نظر بیشتر حواس خود را معطوف گرفتن توپ و البته فضا از حریف می کند و وظیفه بازیسازی به طور خودکار به بازیکنان دیگر سپرده می شود.

پرسپولیس در بازی با سپاهان، حالت دوم را انتخاب کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان

یوونتوس و میلان تیم‌های سوم و دوم جدول به مصاف یک‌دیگر می‌روند؛ این مسابقه می‌تواند در تعیین رتبه‌های دو تیم در پایان فصل، تعیین‌کننده باشد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس که حال‌وروز چندان خوبی ندارند، ساعت 19:30 امروز شنبه در استادیوم آلیانز تورین با قضاوت مائوریتزیو ماریانی مقابل هم قرار می‌گیرند.

نشریات ایتالیایی مدعی شده‌اند این آخرین جدال ماسیمیلیانو الگری و استفانو پیولی به‌عنوان سرمربیان یوونتوس و میلان است چرا که آن‌ها در این فصل نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و پابه‌پای اینترِ قهرمان پیش بروند. یوونتوس در پنج بازی گذشته‌اش، 2 برد، 2 تساوی و 1 باخت در کارنامه‌اش ثبت شده اما وضعیت میلان بدتر است؛ 3 باخت، 1 مساوی و فقط 1 برد حاصل کار روسونری در پنج بازی اخیرش بوده است.

پل پوگبا و نیکولو فاجولی، بازیکنان همیشه محرومِ یوونتوس در این بازی نیز غایب هستند و مویزه کین به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسد. میلان اما غایبان بیشتری دارد؛ تئو هرناندز، فیکایو توموری و داویده کالابریا به علت محرومیت غایب هستند و سیمون کیائر و پیر کالولو به‌علت مصدومیت، میلان را همراهی نمی‌کنند.

ترکیب احتمالی یوونتوس و میلان از نگاه اسکای اسپورت ایتالیا به شرح زیر است:

یوونتوس (2-5-3): شزنی | گاتی، برمر، دنیلو | وه‌آ، کامبیاسو، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | ییلدیز، ولاهوویچ میلان (1-3-2-4): منیان | موسی، شاو، گابیا، فلورنتزی | بن‌ناصر، ریندرس | پولیشیچ، لوفتوس‌چیک، لیائو | ژیرو

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • (ویدئو) لذت یک توله شیر کوهی از استراحت در بانوج
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!