Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:47:40 GMT

تظاهرات اردنی‌ها در حمایت از فلسطینیان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۶۱۳

تظاهرات اردنی‌ها در حمایت از فلسطینیان

به گزارش تابناک به نقل از فارس، صد‌ها اردنی روز یکشنبه در اعتراض به تصمیم رژیم صهیونیستی برای اخراج ساکنان محله «شیخ جراح» در قدس اشغالی در برابر سفارت این رژیم در امان تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان اردنی فریاد می‌زدند: «ملتی که رهبرش محمد (ص) است، زانو نخواهد زد».

اردنی‌ها سر دادن شعار «الله اکبر» تاکید کردند که از انتفاضه فلسطینیان حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حالی که دامنه اعتراض فلسطینی‌ها به طرح‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها از جمله اقدام برای تصاحب محله «الشیخ جراح» و اخراج فلسطینی‌ها از آن افزایش یافته است، بر شدت حملات و درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان معترض نیز افزوده شده است.

به گزارش شبکه «الجزیره»، هلال احمر فلسطین، بامداد امروز یکشنبه (۹ می)، اعلام کرد که شمار زخمی‌ها در جریان درگیری خشونـت بار صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها در قدس، از شب گذشته تا صبح امروز، به ۹۰ نفر افزایش یافته است و ۳۰ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

کانال تلگرامی الجزیره ساعتی پس از انتشار این خبر نوشت که به اعلام هلال احمر فلسطین، شمار زخمی‌ها به ۱۰۰ نفر افزایش یافت.

پیشتر اعلام شده بود که در حمله شبانه نظامیان صهیونیست به منطقه «باب العامود» در مرکز قدس، چندین فلسطینی بازداشت و حداقل ۱۷ نفر زخمی شدند.

منطقه باب العامود واقع در مرکز قدس طی ۱۰ روز اخیر صحنه درگیری نظامیان صهیونیست با اهالی قدس بوده است. اهالی قدس تاکید دارند که اجازه نمی‌دهند با بسته شدن منطقه باب العامود (محله همجوار مسجد الاقصی) اسرائیل برنامه یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی را پیش ببرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و ششم رمضان تظاهرات اردن رژیم صهیونیستی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و ششم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حمله های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر برقه در شرق رام الله در کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع محلی از درگیری شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در شهرک عنبتا در شرق طولکرم خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک جوان فلسطینی از ناحیه سر از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک یتما واقع درجنوب نابلس در کرانه باختری نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که بر اثر شکنجه و جنایات پزشکی و سیاست گرسنه نگه داشتن که از سوی اشغالگران پس از هفتم اکتبر اعمال شده است، ۱۸ فلسطینی در زندانها و مراکز بازداشت رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6095425

دیگر خبرها

  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم