Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:52:31 GMT

دستگیری قاچاقچی پارچه بعد از تعقیب و گریز

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۲۷۳۵

دستگیری قاچاقچی پارچه بعد از تعقیب و گریز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان چرام با دایر کردن تور ایست بازرسی در محور چرام به سرفاریاب به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

صالحی افزود: راننده  خودرو  با نادیده گرفتن دستور پلیس به قصد خروج از تنگ پیرزال به فرار اقدام کرد و ماموران پس از تعقیب و گریز موفق به توقف آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان چرام پس از بازرسی از خودرو مقادیر زیادی پارچه قاچاق از آن کشف و ضبط و پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

صالحی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات کهگیلویه با بررسی محتویات پرونده، گزارش واحد کاشف و اظهارات و دفاعیات متهم، و استعلامات از گمرک، اتهام وارده به متهم را محرز و مسلم دانست.

او گفت: این شعبه در نهایت متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، به پرداخت یک میلیارد و هشتصد و بیست میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تعزیرات حکومتی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل