Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:41:21 GMT

امکان نصب یک اکانت واتس‌اپ در چندین دستگاه

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۱۷۰

امکان نصب یک اکانت واتس‌اپ در چندین دستگاه

پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام از یک حساب در چندین دستگاه پشتیبانی می‌کنند، اما واتس‌اپ چنین قابلیتی ندارد و هنوز روی آن کار می‌کند. حالا اطلاعات جدیدی درباره پشتیبانی از یک شماره تلفن روی چندین دستگاه منتشر شده است.

به گزارش برنا؛ سال گذشته میلادی گزارش‌هایی درباره پشتیبانی یک حساب واتس‌اپ از چندین دستگاه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش هم مشخص شد که این پیام‌رسان روی قابلیتی برای انتقال راحت‌تر تاریخچه گفتگوها میان دستگاه‌های اندرویدی و iOS کار می‌کند که از عرضه آن در آینده نزدیک خبر می‌داد.

حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق گزارشی جدید، در نسخه بتای v2.21.10.6 واتس‌اپ کاربران می‌توانند گفتگوهای خود را میان چندین دستگاه همگام‌سازی کنند. در حقیقت بجای اینکه نیازی به انتقال تاریخچه گفتگوها میان محصولات مختلف داشته باشید، با یکدیگر همگام‌سازی می‌شوند.

با همگام‌سازی پیام‌ها، به آن‌ها روی هردو دستگاه دسترسی خواهید داشت و برای مثال می‌توانید گفتگوهای پین شده یا مورد علاقه‌تان را در هردوی آن‌ها ببینید. یکی از موارد جالب، حذف یک پیام خاص روی یک دستگاه و باقی ماندن آن روی دستگاه دیگر است، البته اگر آن را برای تمام دریافت‌کنندگان حذف کنید، روی گوشی دوم هم پاک می‌شود.

این قابلیت هنوز در حال توسعه است و حتی در دسترس کاربران نسخه بتا هم قرار نگرفته. با این وجود، اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که به سرعت به عرضه چنین ویژگی نزدیک می‌شویم.

شاید تا پیش از پایان ۲۰۲۱ بتوانیم از یک حساب واتس‌اپ روی چندین گوشی هوشمند بطور همزمان استفاده کنیم تا تجربه کاربری مشابه اینستاگرام و فیسبوک مسنجر در اختیارمان قرار بگیرد.

در پایان بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که کاربران هم اکنون می‌توانند به یک حساب روی گوشی و کامپیوتر خود از طریق اپ دسکتاپ یا نسخه وب دسترسی داشته باشند، اما اکانت اصلی روی موبایل باید به اینترنت وصل باشد، رویه‌ای که در پیام‌رسانی مانند تلگرام وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشی هوشمند موبایل اینترنت واتساپ چندین دستگاه یک حساب واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی کشاورزی افزود: تلاش داریم در طرح حفاظت از اراضی کشاورزی مردم و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌ها با سازمان امور اراضی کشور همکاری و برای انجام این کار مردم باید اعتماد کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: همچنین باید به نیاز‌های مردم در حوزه گردشگری توجه و مناطقی تحت عنوان شهرک‌های گردشگری در خارج از اراضی کشاورزی فراهم شود تا خسارتی به اراضی کشاورزی وارد نشود.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها در حوزه اجرای احکام تبصره دو، نظارت دقیق بر فعالیت یگان حفاظت استان‌ها، اجرای گشت مشترک یگان حفاظت با سایر دستگاه‌های متولی زمین، هوشمندسازی نظارت و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه‌های یگان حفاظت برای سال جدید است.

فرمانده یگان حفاظت در ۳۴ شهرستان جدید استقرار می‌یابد

سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: در سال جدید در ۳۴ شهرستان بحرانی کشور از بابت ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت اراضی منصوب خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سامانه رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در ۳۱ استان راه‌اندازی شده و در سال جاری در استان سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد