Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیام نیازمند پس از توقف خانگی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: همه می‌دانستند دو تیم از بهترین تیم‌های ایران با هم بازی دارند بهترین بازیکنان در زمین بودند. بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه روند بازی عوض شد. در روزی که خوب نبودیم مساوی گرفتیم که نتیجه بدی نبود در روز خوب‌مان به مصاف پرسپولیس نرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در ادامه رقابت‌ها با انگیزه و عملکرد بهتری ظاهر شویم.

وی در مورد اینکه سپاهان بعد از دریافت گل تازه راه افتاد، عنوان کرد: بله، اما در دقایق ابتدایی نیمه اول هم خوب بودیم. در نیمه دوم هم بعد از تعویض‌ها سوار بازی شدیم. پرسپولیس هم عقب نشسته بود که از تک گل خودش محافظت کند ولی خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر برسانیم.

دروازه‌بان سپاهان در مورد درگیری‌های پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: من دیر رسیدم و متوجه نشدم منشأ آن از کجا بود اما صحنه‌های قشنگی نبود. 

نیازمند در خصوص اینکه قبل از بازی برخورد گرمی بین اعضای دو تیم بود اما پس از بازی این اتفاقات افتاد، عنوان کرد:‌بله، همه رفیق‌های‌مان هستند در تیم ملی همدیگر را می‌بینیم و خیلی‌ها هم بچه‌ محل ما هستند اما حساسیت بازی بالا بود و این اتفاقات می‌افتد. صحنه مشکوک آخر بازی هم (دفع توپ احسان پهلوان) در جنجال بعد از بازی در راهرو دخیل بود. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در دومین مسابقه حساس هفته به تساوی بدون گل رسیدند. محمد کریمی در پایان این بازی گفت: از لحاظ کیفی بازی خوبی نبود. به خاطر اینکه شرایط سختی بود و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

او درباره قضاوت بیژن حیدری نیز گفت: من خودم از او گلایه دارم زیرا که داور باکیفیت‌تری است. چند صحنه مشابه برای پرسپولیس خطا گرفت و همان صحنه‌ها را برای ما واکنشی نشان نداد. در کل نمی‌شود خیلی از داور ایراد گرفت.

کاپیتان سپاهان در مورد علت فاصله گرفتن تیمش از کورس قهرمانی نیز توضیح داد: به خاطر یکسری از مشکلاتی که فدراسیون به وجود آورد. خیلی نمی‌توانم حرف بزنم زیرا که دوستان می‌خواهند ما حرف بزنیم و محروممان کنند.

او ادامه داد: خیلی محترمانه می‌گویم، در مورد امتیاز کم کردن‌ها و بعد برگرداندن آنها، اصلا چه لزومی داشت که امتیاز کم کنید و بعد آن را برگردانید. از آن سمت 6 بازیکن ما محروم می‌شود و نمی توانند بازی کنند. این شرایط برای تیمی که دارد برای قهرمانی می‌جنگد خیلی سخت است.

کریمی در پایان گفت: هر تیمی جای ما بود، تا به اینجای لیگ هم نمی‌توانست دوام بیاورد. به بازیکنانمان تبریک می‌گویم. قهرمانی در لیگ خیلی برایمان سخت شده ولی در ادامه مسیر، هم قسم شده‌ایم بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.

دیگر خبرها

  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان