Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:09:59 GMT

تشکیل دولت انقلابی زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۲۸۷

تشکیل دولت انقلابی زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر بازگیر ضمن تاکید بر تحقق فرامین رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان و انقلابی، اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان تمام تلاش خود را راستای تحقق این مهم به کار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تردیدی نیست که پایه‌گذاری دولت انقلابی ضمن ایجاد نشاط و امید به زندگی، موجب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد با بیان اینکه تشکیل دولت انقلابی زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم و در نهایت تمدن اسلامی است، افزود: از این‌رو انتظار می‌رود نیروهای انقلابی با وحدت، انسجام و همبستگی زیرساخت‌های لازم برای تشکیل چنین دولتی را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی با وحدت و هماهنگی در راستای ایجاد دولت جوان و حزب‌الهی تلاش می‌کند، از برگزاری جلسات متعدد برای انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و اقدامات اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در خرم‌آباد خبر داد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم‌آباد با اشاره به ثبت‌نام ۱۸۰۰ نفر از این شهرستان در سایت شورا، گفت: در همین راستا طی روزهای گذشته رؤسای کمیته و کانون‌های شهرستان معرفی و وظایف هر یک تشریح شد.

کد خبر 5208303

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خرم آباد انتخابات ریاست جمهوری ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان شب قدر فلسطین واکسن کرونا اردبیل ماه مبارك رمضان شورای ائتلاف نیروهای انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین