Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@23:05:24 GMT

شوک شبانه به آبی‌ها در آزادی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۳۴۴

شوک شبانه به آبی‌ها در آزادی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه غیرمنتظره ۲-۰ در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان تن به شکست داد.

در این مسابقه، تیم فوتبال ذوب آهن توانست در اولین موقعیت جدی خود در دقیقه ۷ با ضربه سر وحید محمدزاده به گل رسید تا تیم فرهاد مجیدی به شوکی زودهنگام فرو برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آبی ها بازی را در دست گرفتند و توانستند موقعیت های زیادی را در نیمه اول خلق کنند اما ضربات مهاجمان استقلال با واکنش های به موقع شهاب گردان مواجه می شد تا پای شیخ دیاباته و سایرین به گلزنی باز نشود.

در نیمه دوم هم شرایط برای استقلال چندان خوب پیش نرفت و این تیم علی رغم موقعیت های زیادی که خلق کرد، نتوانست صاحب گل تساوی بشود بلکه در دقیقه ۶۰ و روی یک ضدحمله و اشتباه عارف غلامی، میلاد جهانی توانست با شوتی زیبا برای دومین بار دروازه رشید مظاهری را فرو بریزد. در ادامه هم حملات پر دامنه استقلال حتی با ورود مهاجمانی نظیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی به جایی نرسید تا فرهاد مجیدی اولین شکست خود با استقلال در لیگ برتر را تجربه کند.

با این شکست، استقلال با ۳۴ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند و ذوب آهن هم با ۲۱ امتیاز به رده سیزدهم جدول رسید.

۲۵۴ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه ذوب آهن لیگ برتر بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید