Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:00:18 GMT

مسابقه " ماه رحمت " در جلفا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۳۳۴۸

مسابقه ' ماه رحمت ' در جلفا برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا از برگزاری مسابقه "ماه رحمت" با همکاری اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

«پروین قبادی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مسابقه "ماه رحمت" به مناسبت ماه مبارک رمضان و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان حلفا، در دو بخش ادبی و هنری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا در ادامه افزود: مسابقه ماه رحمت در دو بخش ادبی با موضوع مولود کعبه حضرت علی (ع) و بخش کودکان و نوجوانان با موضوع ماه مبارک رمضان برگزار می  شود.

قبادی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در بخش ادبی می توانند دل نوشته های خود را در قالب فایل صوتی 2 الی 5 دقیقه ای و همچنین در بخش دوم کودکان و نوجوانان می توانند؛ آثار نقاشی خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. 

وی با بیان اینکه براساس در بخش اول شرکت در مسابقه  برای عموم آزاد است، تاکید کرد: شرکت کنندگان در هر دوبخش می توانند آثار صوتی و یا تصاویر نقاشی خود را  از طریق پیام رسان واتساپ تا عید سعید فطر به شماره های 09144066704 و یا 09144903876 ارسال کنند.

قبادی یادآور شد: در هر بخش سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی خواهد شد و با اهدای لوح سپاس و هدایا از برگزیدگان هر بخش  تجلیل به عمل خواهد آمد.

قبادی 6 کارت هدیه 2 میلیون ريالی را جوایز نفرات اول تا دوم دو بخش مسابقه ماه رحمت عنوان کرد.

پایان پیام/60

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رحمت جلفا ماه رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی