Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پزسپولیس می‌گوید بازیکنان سپاهان در زمین بد صحبت می‌کردند و زمین فوتبال جای این گونه حرف‌ها نیست.

به گزارش ایسنا، سیامک نعمتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل سپاهان اظهار کرد: متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، حق ما گرفتن سه امتیاز بود اما متاسفانه در دقایق آخر عقب رفتیم و فکر می‌کنم به همین دلیل ضربه خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان موقعیت زیادی نداشت و ما بد گل خوردیم. این بازی حسرت بزرگی برای ما شد. این بازی برای ما مهم‌تر از داربی بود. 

او در باره آسیب دیدگی دستش اظهار کرد: فکر می‌کنم دقیقه ۹۰ بود در ضد حمله‌ای که داشتیم از پشت روی کتفم افتادم و فردا باید ام آر آی بدهم. امیدوارم مشکل خاصی نباشد و برای بازی بعد آماده باشم.

او درباره درگیری‌های پایان بازی گفت: من نمی‌دانم چه کسی درگیری را شروع کرد اما بازیکنان سپاهان به شدت بد صحبت می‌کردند. اینجا زمین فوتبال است و جای بد صحبت کردن نیست ما رفیق هستیم و نباید این گونه صحبت کنیم. یکی از بازیکنان سپاهان به من گفت چرا زمین می‌خوری. کتف من آسیب دیده بود و باید تعویض می‌شدم. حرف‌هایی می‌زدند که واقعا نباید زده می‌شد. فکر نمی‌کنم بازیکنان ما حرف خاصی زده باشند و بازیکنان سپاهان شلوغ کردند. باید حرف‌ها را داخل زمین می‌زدند که بیرون زمین زدند. 

او درباره صحبت‌های نویدکیا که گفته بود به بازیکنان پرسپولیس گفته می‌شد به زمین بیفتند اظهار کرد: من که در زمین بودم چنین چیزی نشنیدم. پرسپولیس را چهار پنج سال است که همه می‌بینند و می‌شناسند. ما مخالف هستیم که کسی برای وقت‌کشی به زمین بیفتد. یکی از افرادی که زمین افتاد خود من بودم که در دو صحنه آسیب دیدم و نمی‌توانستم بلند شوم. ما برای سه امتیاز به زمین آمده بودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیامک نعمتی تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال سپاهان استانی ورزشی بازیکنان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!

آفتاب‌‌نیوز :

ملوان و سپاهان آخرین بازی هفته ۲۴ را در انزلی برگزار کردند. هر دو تیم در نیمه سمت چپ زمین به گل رسیدند و هر دو به یک شکل با نفوذ از سمت راست و ارسال زمینی و با استفاده از ضعف مفرط تیم حریف در قلب خط دفاعی!

جالب اینجاست که این دو تیم در جمع شش تیم بالای جدول از ابتدای فصل جز بهترین تیم‌های ما بودند. ملوان با بضاعت کمتر خرید‌های بسیار خوبی در سایر مناطق داشت، اما با اصرار تارتار روی فاکتور تجربه برای قلب خط دفاعی، مهره قابل اعتمادی در این منطقه نداشت و هنوز هم ندارد. اما هر چقدر مشکلات مالی گریبان‌گیر ملوان برای خرید بود، سپاهان تنها تیم ایرانی است که چنین مشکلی ندارد و عجیب آنکه سپاهان این فصل هرچه بازیکن گران قیمت بود را خرید، اما انگار اصلاً قلب خط دفاعش را ندید.

فصل قبل هم سپاهان بجز محمد دانشگر مدافع مطمئنی را در این منطقه نداشت. در نیم فصل دوم سیاوش یزدانی آمد، اما هر بازی با سوتی‌های وحشتناک باعث شکست سپاهان شد تا مورایس به طور کلی از او قطع امید کند. در شروع این فصل هم تنها هادی محمدی برای این منطقه خریداری شد و دابو هم تا مدتی کارت بازی نداشت. ظاهراً مورایس به محمدی هم اعتقادی ندارد بعد از مصدومیت دانشگر اجبار استفاده از سیاوش یزدانی کار دست سپاهان داد و در تمام هفته‌های اخیر دیدیم که سپاهان از این ناحیه چه گل‌های بدی خورد.

بازیکنانی که چه در آسیا و چه در لیگ مدام اخراج می‌شوند یا گل به خودی می‌زنند یا به حریف پاس گل می‌دهند و یا با دادن پنالتی کمر تیم را می‌شکنند و معلوم و مشخص نیست که چرا سپاهان با وجود بضاعت مالی کافی فکری به حال قلب خط دفاعش نمی‌کند.

در مقابل ملوان محمدرضا سلیمانی از کندی برایان دابو و ضعف عجیب و غریب سیاوش یزدانی استفاده و با یک بغل پا دروازه میهمان را باز کرد. سپاهان خوش شانس بود که ملوان دیگر نتوانست از این نقطه ضعف استفاده کند و خوش شانس‌تر که خود ملوان هم همین مشکل را داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان