Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل  ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: این نهاد برخاسته از مردم، در کنار مردم و برای مردم فعالیت می‌کند  و استمرار فعالیت قطعاً زمینه ساز توسعه و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور را فراهم خواهد نمود.

وی افزود: فعالیت‌های صورت گرفته در بسیج سازندگی برای حل مشکلات مردم است و تلاش بسیجیان در عرصه سازندگی همواره در پرتو همت والای آنها به گستره ایران اسلامی فرصتی بسیار موثر و کلیدی را فراهم نموده تا بتوان گره‌گشای بسیاری از مسائل و مشکلات مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه است، بیان کرد: یکی از خواسته‌های مهم حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همین محرومیت زدایی‌ است، بنابراین همه مسؤولان شهرستان و گروه‌های جهادی بسیج باید دست به دست هم دهند تا گوشه‌ای از نیازهای محرومین جامعه را برطرف کنیم.

 

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج برای مرتفع کردن مشکلات مردم شبانه‌روزی در حال تلاش بوده و با قدرت پای‌کار هستند و این اثرگذاری از فعالیت‌ها در همه جا واضح و قابل لمس است.

نوری با بیان اینکه دستور قرآن در خصوص امور خیر این است که مسلمانان باید در کارهای خیر و شایسته یکدیگر را یاری کنند، ادامه داد: ساخت خانه محروم، فضاهای آموزشی و مساجد از جمله کارهای خیری است که اجر و ثواب آن پایان نمی‌پذیرد.

وی اذعان داشت: با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی شهرستان پارس آباد، یک باب خانه محروم به متراژ ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نوری بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس‌آباد عملیات اجرایی احداث واحدهای مددجویی را بدون نقص انجام می‌دهد و هیچ ایرادی از لحاظ استحکام و مقاومت به واحدهای احداث شده وجود ندارد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی بسیج کمیته امداد سپاه فرمانده سپاه پارس آباد حسن نوری ساخت خانه محرومین بسیج سازندگی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد