Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد: رییس ستاد مدیریت مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ تهران از افتتاح هجدهیمن مرکز اورژانس در محله علم و صنعت خبر داد و گفت: هجدهمین مرکز اورژانس منطقه ۴ در پایگاه مدیریت بحران شهید آبشناسان افتتاح شد.

امتداد: رییس ستاد مدیریت مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ تهران از افتتاح هجدهیمن مرکز اورژانس در محله علم و صنعت خبر داد و گفت: هجدهمین مرکز اورژانس منطقه ۴ در پایگاه مدیریت بحران شهید آبشناسان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، محمد علی فیاض در مراسم بهره برداری از این مرکز که با حضور مدیر فنی اورژانس ١١۵ تهران و مدیر ناحیه اورژانس شرق تهران برگزار شد با اعلام این خبر گفت: به منظور تسریع در خدمات رسانی به شهروندان منطقه ۴ که حدود ۱۰ درصد از جمعیت و مساحت پایتخت را به خود اختصاص داده است، توسعه پایگاه های اورژانس در دستور کار قرار گرفت.
او اضافه کرد: در مرکز اورژانس آبشناسان دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس بصورت رسمی شبانه روزی به شهروندان منطقه ۴ خدمات رسانی خواهند کرد.
فیاض تصریح کرد: در حال حاضر ۵ پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران به همراه ۱۳ نقطه شامل مراکز آتش نشانی، شهرک ها، فضاهای مناسب شهری جهت استقرار پایگاه های اورژانس در اختیار این مرکز قرار گرفته است.
رییس ستاد مدیریت مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ خاطر نشان کرد: با بهره برداری از هجدهمین مرکز اورژانس منطقه ۴ خدمات رسانی به شهروندان این منطقه در وضعبت نسبتا مطلوبی قرار دارد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اورژانس منطقه ۴ مرکز اورژانس مدیریت بحران ستاد مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد