Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی یکشنبه شب در نشستی با اعضای شورای شهر مهریز که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد افزود: طبق روز شمار ابلاغی وزارت کشور، تاکنون تمامی عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت، وظایف خود را در چارچوب مقررات به خوبی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه عوامل دست اندرکار طبق قانون با جدیت وظایف شان را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، حداکثری، سالم و قانونمند انجام می‌دهند، ادامه داد: اولویت کار ایجاد زمینه برای مشارکت فعال تمامی اقشار در پای صندوق‌های اخذ رای است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: اعضای شورای شهر و و روستاهای شهرستان در کنار سایر افراد نقش مهمی در مشارکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در انتخابات پیش‌رو دارند که تاکنون کارهای خوبی هم در این مورد صورت گرفت ، باید این هدف و روحیه تداوم داشته باشد.

به گفته زارع زاده مهریزی، برگزاری انتخابات حداکثری با مشارکت بالای مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است و همه باید با همبستگی در چارچوب قانون زمینه‌ساز باشکوه این رخداد ملی در روز ۲۸ خرداد باشند و در شهرستان مهریز هم همکاری خوبی بین تمامی بخش‌ها وجود دارد.

وی از افرادی که در برگزاری انتخابات طی ماه‌های گذشته تلاش و همکاری صادقانه ای داشتند قدردانی کرد و یادآور شد: به امید خدا امسال همانند سال های گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی حداکثری و پرشور در شهرستان خواهیم بود .

مهریز یک شهر دارد و انتخابات شورای شهر  تنها در مرکز شهرستان برگزار می شود و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حضور در انتخابات نقشه‌های دشمنان را خنثی می کند 

همچنین رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که حضور گسترده آحاد مردم و دانشگاهیان در انتخابات پیش رو  نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را خنثی می کند.

امید ستوده‌نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا برای آینده کشور و نظام سرنوشت‌ساز است و همه با احساس تکلیف ملی در این عرصه وارد می شوند.

وی ادامه داد: دشمنان با توسل به رسانه‌های گروهی و تبلیغات زیاد وانمود می‌کنند که مردم ایران در انتخابات پیش رو شرکت نمی‌کنند در حالی که بدانند ملت ایران و دانشگاهیان فعال‌تر از گذشته وظیفه خود را در دفاع از میهن و سرنوشت خود به خوبی انجام می‌دهند.

این فعال دانشگاهی تصریح کرد: حضور در انتخابات که با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمنان روبرو هستیم و فشار علیه ایران ادامه دارد موجب بروز و ظهور وحدت همه اقشار و مایه زبونی کسانی است که چشم دیدن عظمت این کشور را ندارند.

ستوده‌نیا همچنین از  جامعه ورزشکاران یزد تقاضا کرد  که در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی بار دیگر با همکاری و همراهی با مسوولان و حضور در انتخابات امسال برگ زرینی را بر افتخارهای کشور بیقزایند و با آرمان شهیدان بیعتی دوباره داشته باشند.

همچنین مسوول بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد ۱۹ اردیبهشت ماه جاری گفته بود: مشارکت حداکثری مردم به خصوص فرهنگیان ،دانش‌آموزان و خانواده های آنها در انتخابات روزجمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ عاملی برای پیشرفت همه جانبه و تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران را به همراه دارد.

حجت‌الله دهقانپور  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای موجب خنثی‌شدن جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی دشمنان به خصوص آمریکایی‌ها و حامیان منطقه‌ای آنها می‌شود.

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره های عشایری ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .

 یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی اخبار کنکور پای صندوق های اخذ رای برگزاری انتخابات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

 

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات