Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@17:14:40 GMT

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳۸ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۵۷۸

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳۸ هزار تومان

امروز (دوشنبه ۲۰ اردیبهشت) هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳۸ هزار تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۳۱ دلار، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۲۵۱ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (دوشنبه ۲۰ اردیبهشت) هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳۸ هزار تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۳۱ دلار، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۲۵۱ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم ۹ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز (دوشنبه ۲۰ اردیبهشت) در بازار ارز دلار ۲۰ هزار و ۷۲۶ تومان، یورو ۲۵ هزار تومان، پوند ۳۰ هزار و ۵۶۵ تومان، درهم امارات ۵۸۹۵ تومان، یوان چین ۳۳۹۰ تومان، لیر ترکیه ۲۶۳۰ تومان است.

 

این در حالی است که روز گذشته (یکشنبه ۱۹ اردیبهشت) هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳۰ هزار تومان، هر انش طلا در بازارهای جهانی ۱۸۳۱ دلار، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان بود. همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم ۹ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۵۴۴ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان بود.

 

روز گذشته (یکشنبه ۱۹ اردیبهشت) در بازار ارز دلار ۲۰ هزار و ۶۳۷ تومان، یورو ۲۵ هزار تومان، پوند ۳۰ هزار و ۲۵۹ تومان، درهم امارات ۵۸۳۵ تومان، یوان چین ۳۳۵۰ تومان و لیر ترکیه ۲۶۰۰ تومان بود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه قیمت طلا طلا گرم طلای ۱۸ عیار سکه بهار آزادی طرح یک میلیون هزار تومان ۹ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم

اشترانکوه یکی از بلندترین رشته‌کوه‌های زاگرس است. بلندترین قله این رشته‌کوه به نام سن‌بران به ارتفاع ۴۱۵۰ متر است و یکی از ۱۵۱۵ قله بسیار برجسته جهان به‌شمار می‌رود.

این رشته‌کوه سرچشمه یکی از سرشاخه‌های اصلی رود دز به نام ماربره است که در دوره کوهزایی آلپی جدید ایجاد شده‌است. این کوه از جمله کوه‌های جوان می‌باشد که در حدود ۳۰ میلیون سال پیش ایجاد شده‌است.

قله‌های بلند و پر برف، دره‌های ژرف و طولانی، رود‌های دائمی، پوشش گیاهی و جانوری بسیار متنوع، روستا‌های کوهپایه‌ای از جمله ویژگی‌های اشترانکوه می‌باشد که به سبب بلندی در شعاع ۱۰۰ کیلومتری به خوبی پیدا است. گفته می‌شود نام آن به سبب وجود قله‌های ۸ گانه که برخی از آنها بلندتر از ۴۰۰۰ متر می‌باشد و مانند کاروانی از شتر به ردیف قرار گرفته، به شترکوه یا اشترانکوه معروف گشته‌است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • طلای جهانی پس رفت
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / سکه لب مرز حساس ایستاد
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است