Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس شورای شهر کرمانشاه از طرح نامه استیضاح شهردار در جلسه شورا خبر داد.

طیب حیدری در گفت و گو با ایسنا گفت: در جلسه روز گذشته(19 اردیبهشت) شورا نامه استیضاح شهردار کرمانشاه که به امضای چهار عضو شورا رسیده، طرح شد.

وی افزود: این اعضا سوالاتی طرح کرده اند که شهردار در جلسه جوابگوی آنها نبوده، بنابراین این نامه به امضای این چهار عضو رسیده و در جلسه شورا طرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری گفت: با طرح این نامه بعد از صحبت های روز گذشته اعضا نهایتا یکشنبه هفته آینده جلسه استیضاح برگزار خواهد شد و شهردار باید در جلسه حضور داشته و پاسخگوی اعضا باشد.

رییس شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: معتقدم در این شرایط استیضاح شهردار اصلا به صلاح شهر نیست و عملا چون زمانی تا پایان عمر این دوره شورا نمانده باید این کار به عهده شورای آینده گذاشته شود، اما چون بحث تمکین به قانون است ماهم تمکین کرده و نامه اعضا را طرح کردیم و تاریخ جلسه استیضاح را هم مشخص کردیم.

وی افزود: در جلسه استیضاح چنانچه اعضا از پاسخ های شهردار قانع نشوند استیضاح ایشان به رای گذاشته می شود و اگر دو سوم اعضا یعنی هشت عضو شورای شهر رای دهند، شهردار استیضاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: استیضاح در شرایط فعلی شیرازه شهرداری را از هم می پاشد و به شخصه با انجام این کار مخالفم، اما بحث قانون و تمکین به آن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه شهردار کرمانشاه شوراي شهر استيضاح استیضاح شهردار جلسه استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد