Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:37:06 GMT

عاملان درگیری در یکی از روستاهای آستانه اشرفیه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۴۸۱۵

عاملان درگیری در یکی از روستاهای آستانه اشرفیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی، قمه‌کشی و ایجاد درگیری و ضرب و جرح در قهوه‌خانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پس از بررسی‌های انجام شده ۳ نفر که با سلاح سرد فردی را مجروح کرده بودند شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستگیری متهمان با هماهنگی قضائی، اضافه کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، قتل و درگیری‌های متعدد با سلاح سرد و عربده کشی را در پرونده خود دارد.

سرهنگ حسن‌پور علت این درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرد و افزود: متهمان ۲۹ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کد خبر 5208287

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گیلان درگیری دستگیری اراذل و اوباش ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان شب قدر فلسطین واکسن کرونا اردبیل ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و مصدومیت ۱۸ نفر در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر، منطقه امیر هنده فوشازده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، کمیل پرناک امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس انجام شده با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال‌احمر گیلان، نجات‌گران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با پنج تیم امدادی از جمله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان خاطرنشان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی و خدمات سرپایی، سایر مصدومان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 751032

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه