Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در سال 1399، بیمه آسیا با 18 درصد از مجموع 466 هزار و 927میلیارد و 132 میلیون ریال حق بیمه تولیدی 14 شرکت حاضر در بازار سرمایه، 83 هزار و 820 میلیارد و 61 میلیون ریال حق بیمه را به خود اختصاص داد.

بنابر این گزارش، کل خسارت پرداخت شده توسط این 14 شرکت 247 هزار و 85 میلیارد و 701 میلیون ریال بوده که سهم بیمه آسیا برابر با 18.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصد معادل 45 هزار و 952 میلیارد و 836 میلیون ریال است.

این گزارش تصریح می کند، در سال1399 سهم رشته بیمه درمان از کل فروش 14 شرکت یادشده 25.8 درصد بود، در حالی که رشته بیمه درمان تنها 16 درصد از کل فروش بیمه آسیا را به خود اختصاص داده است. همچنین در این سال  16.3 درصد از کل فروش بیمه آسیا در رشته بیمه بدنه بوده است در حالی که میانگین فروش این رشته در میان 14 شرکت بیمه، 8.7 درصد است.

این گزارش نشان می‌دهد در رشته بیمه بدنه خودرو نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی در مجموع 14 شرکت 42.5 درصد ارزیابی می‌شود در حالی که این نسبت در خصوص بیمه آسیا 39.2 درصد است. همچنین میانگین نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی در رشته بیمه درمان در بین 14 شرکت 72.9 برآورد شده است در حالی که در خصوص بیمه آسیا این نسبت به 70.8 درصد می‌رسد.

پربیننده ترین آغاز ثبت نام سایپا (ویژه عید فطر / تحویل ۱۴۰۰) KMC K7 محصول جدید کرمان موتور در بازار خودرو + فیلم تولید آزمایشی بهمن فیدلیتی آغاز شد + عکس زمان جدید برگزاری آزمون استخدام بانک تجارت مدیرعامل بهمن دیزل: ۶۰درصد "شیلر" را ایرانی ها می سازند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا میلیون ریال رشته بیمه بیمه آسیا حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت

بر اساس اعلام بانک مرکزی،‌ چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس آمار چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار فقره چک به ارزشی حدود ۶,۹۲۵ هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، ۹.۲ درصد و از نظر مبلغ، ۱۵.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶,۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است.

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد؛ استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است؛ از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.

براساس این گزارش طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱.۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است؛ این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸.۳ درصد است.

منبع: فارس

کد خبر 749879

دیگر خبرها

  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو