Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:34:42 GMT

فعالیت ۸۰ گروه جهادی در پلدشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۱۹۷

فعالیت ۸۰ گروه جهادی در پلدشت

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: طی ۲سال اخیر بیش از ۸۰ گروه جهادی در سطح شهرستان فعال بوده و اقدام به اجرای طرح های پیشرفت، عمران و آبادانی کرده اند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با ایسنا با تاکید براینکه بسیج تنها نهادی است که از بطن مردم برخواسته و متناسب با تهدیدات و فرصت ها ایفای نقش می کند که نمونه آن ۸سال دفاع مقدس است، افزود: بعد از فرمان تاریخی امام  خمینی (ره) مبنی بر نیاز کشور به پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی تاسیس شد و در واقعیت کلمه گروه های جهادی پنجره جدیدی برای کشور و مردم گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: طی ۲سال اخیر بیش از ۸۰ گروه جهادی در شهرستان فعال بوده و اقدام به اجرای طرح های پیشرفت، عمران و آبادانی کرده اند.

به گفته وی طی سال گذشته بیش از ۲۰ طرح از قبیل احیا قنات، مرمت مدارس، سازماندهی گلزار شهدا، آبرسانی به چند روستا، تکمیل آب رسانی به چند روستا، کمک به مرمت ۱۴ واحد خانه‌ محروم، سرویس های بهداشتی احداث و ۱۶ سری جهیزیه و ۶۵۰۰ بسته بهداشتی، معیشتی و تحریر توزیع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه اقدامات شایسته ای در زمینه سازندگی در شهرستان صورت گرفته است، افزود: باید به جوانان توجه ویژه کرده و گروه جهادی نیز نمونه ای از آن است و سازندگی یکی از مسائل مهم کشور است که سپاه به حق و شایسته وارد این عرصه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها گروه های جهادی بسته معیشتی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت