Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال کاظمی‌ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عملیات اجرایی برق رسانی به این روستای ۱۰ خانواری در ماه‌های پایانی سال گذشته پیمان‌سپاری شد، اظهار داشت: در اردیبهشت ماه جاری نیز با نصب ۱۰ عدد سامانه خورشیدی ۱.۵ کیلوواتی و با هزینه ۱۱ میلیارد ریال با وجود شرایط سخت جغرافیایی، عملیات تامین برق این روستا به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به علت کوهستانی بودن این روستا و نبود راه ارتباطی مناسب امکان احداث شبکه برق وجود نداشت، افزود: به همین خاطر برق‌رسانی به این روستا با استفاده از سامانه‌های انرژی تجدیدپذیر انجام گرفت.

مدیر توزیع امور برق میاندوآب‌ با بیان اینکه در روزهای آینده مردم این روستا نیز از نعمت روشنایی برخوردار خواهند شد، گفت: هم‌اکنون هفت روستای زیر ۱۰ خانوار میاندوآب‌ در بخش باروق این شهرستان فاقد برق است و براساس تعداد خانوارهای ساکن، برق‌رسانی به این روستاها با استفاده از انرژی خورشیدی در اولویت قرار می‌گیرد.

وی تعداد مشترکان برق اعم از خانگی، تجاری و صنعتی در این شهرستان را ۱۰۳ هزار فقره اعلام کرد و افزود: با این روند بالای ۹۸ درصد جمعیت این شهرستان از نعمت برق بهره‌مند هستند و این نشان از ضریب نفوذ بالای برخورداری برق در شهرستان میاندوآب است.

شهرستان میاندوآب با ۱۹۸ روستا و چهار بخش در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها شركت توزيع نيروی برق آذربايجان غربی انرژی تجدیدپذیر انرژی برق مصرف بهینه برق توسعه روستایی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق آذربايجان غربی انرژی تجدیدپذیر انرژی برق شركت توزيع نيروی برق آذربايجان غربی انرژی تجدیدپذیر انرژی برق مصرف بهینه برق توسعه روستایی میاندوآب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی مدیریت بحران با موضوع:«آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا» با حضور مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی، دهیاران و کارشناسان شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شهرستان میاندوآب و با مشارکت کارشناسان شبکه دامپزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

در این دوره آموزشی مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اهمیت پیشگیری و مقابله با بیماری هاری در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه، هاری را یکی از مهلک‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان دانست.
رضا مقدم با قدردانی از تعامل سازنده و مشارکت دهیاری ها، کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری، بر ضرورت واکسینه کردن سگهای دارای صاحب و نگهبان گله در سطح روستاها تاکید کرد.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی علائم بیماری هاری در حیوانات و انسان، نحوه سرایت و انتقال بیماری، راه های پیشگیری و کنترل بیماری، انجام اقدامات لازم و مراقبت‌های بهداشتی از فردی که توسط حیوان هار دچار گاز گرفتگی شده است، تشریح شد.

در ادامه کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب به بیان مطالبی درخصوص علائم بیماری وبا، راه های انتقال، پیشگیری و درمان این بیماری پرداخت.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • اجرای ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی در کشور هدف گذاری شده است
  • آماده‌باش چین برای شراره‌های خورشیدی
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در بریتانیا
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در مارس ۲۰۲۴
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • برخورد دو شراره خورشیدی قوی به زمین