Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:51:28 GMT

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۴۲۸

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول بازگشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال شاهین یکی از ۲ نماینده فوتسال کرمانشاه در لیگ دسته اول از ۱۰ مسابقه خود صاحب ۲ پیروزی، ۶ تساوی و ۲ شکست شد تا با ۳۰ گل زده، ۲۸ گل خورده تفاضل گل مثبت ۲ و با ۱۲ امتیاز رده پنجم جدول رده بندی گروه سوم را به خود اختصاص دهد.

طبق اعلام قبلی فدراسیون هم ۲ تیم آخر گروه های چهارگانه به لیگ دسته دوم سقوط می کردند تا به این ترتیب شاهین کرمانشاه همراه با مبل کریمی البرز که با ۱۱ امتیاز قعرنشین جدول بود به لیگ پایین تر سقوط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که تیم های شاهین، آیندگان هرمزگان و اسپیناس زنجان به استفاده تیم سفیرگفتمان تهران از بازیکنان غیرمجاز در دیدار مقابل آنها اعتراض داشتند و شکایت رسمی و کتبی خود را تحویل فدراسیون و کمیته انضباطی داده بودند.

کمیته انضباطی فدراسیون نیز پس از بررسی شکایت تیم های یاد شده و با توجه به مستندات موجود، آراء لازم را صادر کرد که طبق حکم صادره و با توجه به تغییر نتیجه مسابقه رودررو، شاهین کرمانشاه در لیگ دسته اول ماندگار شد.

تیم های فوتسال شاهین و سفیرگفتمان تهران روز ۳۰ فروردین در تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نتیجه ۲ بر ۲ رقم خورد، نتیجه ای که با توجه به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، " ۳ بر صفر" به سود شاهین تغییر پیدا کرد.

با توجه به این نتیجه و همچنین تغییر نتایج ۲ دیدار رفت و برگشت سفیرگفتمان مقابل آیندگان هرمزگان به سود تیم بندرعباس و دیدار دور رفت سفیر مقابل اسپیناس به سود نماینده زنجان، جدول رده بندی گروه سوم دچار تغییرات زیادی شد.

بر اساس جدول رده بندی گروه سوم و پس از اعمال تغییر نتایج آیندگان هرمزگان با ۲۰ امتیاز در صدر قرار گرفت، اسپیناس زنجان با ۱۵ امتیاز در رده دوم ایستاد و شاهین کرمانشاه هم با ۲ پله صعود و ۱۴ امتیاز به مکان سوم صعود کرد.

همچنین مبل کریمی البرز و سفیرگفتمان تهران هم با ۱۱ و ۵ امتیاز و قرار گرفتن در رده های پنجم و ششم گروه به دسته دوم سقوط کردند.

خانه صنعت کرمانشاه دیگر نماینده فوتسال کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته اول است که در ۲ بازی مانده به پایان مسابقاتش با کسب ۱۰ امتیاز رده ششم گروه اول که هفت تیم در آن حضور دارند را به خود اختصاص داده است.

این تیم برای ماندن در لیگ باید حداقل چهار امتیاز از ۲ مسابقه پیش رو خود کسب کند.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال فدراسیون فوتبال ایران کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتسال فوتسال فدراسیون فوتبال ایران کرمانشاه اخبار کنکور شاهین کرمانشاه لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از روز چهارشنبه در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام‌های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است ولی با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملاً حرفه‌ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملاً حرفه‌ای تیم داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هرچند که متأسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

اعلایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه‌ای در این ورزشگاه کار می‌کنند که انگار خانه خود را می‌سازند.

وی افزود: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 6094747

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم