Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@18:02:21 GMT

گیشه آمریکا در تسخیر «خشم مردانه»

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۶۰۱

گیشه آمریکا در تسخیر «خشم مردانه»

فیلم سینمایی «خشم مردانه» با بازی جیسون استاتهام در رتبه نخست پرفروش‌های هفتگی گیشه آمریکا قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم مهیج «خشم مردانه» با نقش آفرینی جیسون استاتهام، ۸/۱ میلیون دلار در گیشه آمریکا فروخته و صدرنشین شده است. این فیلم به کارگردانی گای ریچی ساخته شده است و اولین همکاری او با جیسون استاتهام محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیشه تابستانه آمریکا که معمولاً از هفته اول ماه می آغاز می‌شود، با اما و اگرهایی روبرو است و بسیاری از سینمادارها امیدوار به اکران فیلم‌هایی مثل «بیوه سیاه» دیزنی هستند. فیلمی با بازی اسکارلت جوهانسون که اکران آن از هفتم می به ۹ ژوئیه تغییر داده است.

البته انتظار می‌رود که دو فیلم «کروئلا» و «یک مکان ساکت ۲» در پایان ماه می و «سریع و خشن ۹» و «محافظ همسر هیتمن» در ماه ژوئن راهی سینماها شوند.

نکته قابل توجه در مورد فیلم سینمایی «خشم مردانه» محصول کمپانی MGM، این است که به صورت سنتی فقط در سینماها اکران شده است. بر خلاف دیگر آثار مثل «گودزیلا در برابر کونگ» و انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» از دیزنی، محصولات MGM به صورت همزمان در سینماها در سرویس‌های نمایش آنلاین در دسترس قرار نمی‌گیرند و مخاطبان برای دیدن این فیلم فقط باید به سینماها بروند.

به نظر می‌رسد این فیلم توانسته مخاطبان سینما را راضی نگه دارد؛ چرا که امتیاز A را به این اثر داده اند، اما منتقدان زیاد تحت تأثیر این فیلم قرار نگرفته اند و امتیاز ۶۶ از صد برای این فیلم در راتن تومیتوز به ثبت رسیده است.

در گیشه خارجی هم این فیلم عملکرد خوبی داشته و تا کنون ۱۷.۶ میلیون دلار فروخته است. «خشم مردانه» از روز دوشنبه اکران گسترده اش را در چین آغاز کرده بود. البته «خشم مردانه» تنها اثری که اکران گسترده داشت نبود و «امروز اینجا» کمدی سونی هم در هزار و ۲۰۰ سینما اکران شد. این اثر با فروش ۹۰۰ هزار دلاری در جایگاه هفتم پرفروش‌های هفتگی قرار گرفت.

در رتبه دوم گیشه داخلی آمریکا، انیمه ژاپنی «دیو کُش» دیده می‌شود که رقم فروش آن در آمریکا به نزدیکی ۴۰ میلیون دلار و در گیشه جهانی به ۴۵۰ میلیون دلار رسیده است. در جایگاه بعدی «مورتال کمبت» محصول اقتباسی برادران وارنر قرار گرفته که توانسته در سه هفته ۳۷ میلیون دلار بفروشد.

کد خبر 492366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم فیلم سینمایی سینما فیلم های پر فروش سینمای آمریکا آمریکا گیشه سینمای آمریکا گیشه گیشه سینما فیلم های پر مخاطب فیلم های برگزیده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون دلار خشم مردانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از ۶۳ هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.

گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها ۱.۶ درصد بوده است، یعنی کمتر از ۲.۵ درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از ۳.۴ درصد رشد در سه ماهه پایانی ۲۰۲۳؛ ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تأثیر بگذارد.

شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p ۵۰۰ و نزدک روز خود را با ۲ درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا هم تا ۴.۷۳ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و بعد تا ۶۳۷۰۰ بالا آمد. ارزش اتر هم ۴ درصد کاهش یافته و حدود ۳۱۰۰ دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در ۲۰۲۴ کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 6088985

دیگر خبرها

  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • سلاح‌ های جدید کلاشینکف، آسمان را تسخیر می‌کنند (+عکس)