Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:02:52 GMT

به دنبال تحقق تولید بدون کارخانه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۷۲۶

به دنبال تحقق تولید بدون کارخانه هستیم

ایسنا/البرز مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی در استان البرز به تجربه کشورهای خارجی به خصوص کشورهای شرق آسیا در حوزه مشاغل خانگی اشاره و تصریح کرد: در این کشورها بخش اعظمی از تولیدات کارخانجات بزرگ را به مشاغل خانگی برون سپاری می‌کنند ما هم در البرز با استفاده از این تجربه به دنبال این هستیم هر کسی که بتواند بخشی از کارکردهای صنعت را در خانه بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم می‌تواند به تولید بدون کارخانه منتهی شود.

ابوالحسن قاسمپور در جلسه‌ای که به منظور امضای تفاهم نامه با پیشرانان مشاغل خانگی در البرز در جهت توسعه مشاغل خانگی و همچنین تشریح نظام‌نامه مشاغل خانگی در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز، برگزار شد، با تأکید بر اهمیت مدیریت این موضوع توسط فعالان این عرصه، گفت: مجموعه مشاغل خانگی باید بتواند موضوعات مرتبط با خود را از داخل مدیریت کند. بنابراین باید این نوع نگاه مدیریتی را توسعه دهیم و این مدل را به اجرا در بیاوریم. سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با مشاغل خانگی هم این موضوع را پذیرفته‌اند که مدیریت مجموعه توسط پیشرانان انجام شود.

به گزارش ایسنا، قاسمپور با بیان اینکه مهمترین موضوع این است که پیشرانان مشاغل خانگی به این باور رسیده‌اند که می‌توانند بخش مشاغل خانگی را مدیریت کنند، تصریح کرد: این بازارچه می‌تواند یک پایگاه متمرکز برای پخش و فروش خدمات مشاغل خانگی باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس برای فروش محصولات مشاغل خانگی در بستر آنلاین هم کارهای شگفت‌انگیزی در حال انجام و سایت نمایشگاه دائمی نیز در حال آماده سازی است. در بحث مشاوره هم اقداماتی صورت گرفته است.

قاسمپور به تجربه کشورهای خارجی به خصوص کشورهای شرق آسیا در حوزه مشاغل خانگی هم اشاره و تصریح کرد: در این کشورها بخش اعظمی از تولیدات کارخانجات بزرگ را به مشاغل خانگی برون سپاری می‌کنند ما هم در البرز با استفاده از این تجربه به دنبال این هستیم هر کسی که بتواند بخشی از کارکردهای صنعت را در خانه بسازد. این مهم می‌تواند به تولید بدون کارخانه منتهی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح مشاغل خانگی مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کارخانه تولید سوسیس و کالباس چه می گذرد؟

دیگر خبرها

  • طرز تهیه بستنی معجون خانگی بدون ثعلب و دستگاه 
  • کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان
  • در کارخانه تولید سوسیس و کالباس چه می گذرد؟
  • میدان نقش جهان روز بدون موتورسیکلت را تجربه کرد
  • چگونگی نظارت بر کیفیت محصولات غذایی تولیدی در کارگاه‌ها و مشاغل خانگی
  • عرضه محصولات خانگی و دانش‌بنیان در فروشگاه‌های عراق و مسکو
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • تحقق پیش‌بینی هفته قبل: 1000 مورد به آمار کارخانه‌های احیایی در یک هفته اضافه شد
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم