Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت مقابله با کروناویروس، داوطلب فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا شد و این واکسن را تزریق کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدصادق بصیری  در دومین روز از اجرای فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا، پس از دریافت این واکسن عنوان کرد: رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات بهداشتی در کنترل بیماری کرونا بسیار موثر است، اما علاج واقعی بیماری زمانی است که واکسیناسیون همگانی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سوابق فعالیت‌های انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا اشاره و ابراز امیدواری کرد: با کمک موسسات علمی و دانشگاهی و همراهی مردم هر چه سریع‌تر بر بیماری کرونا فائق آییم.

جانشین استاندار کرمان در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: محصول مشترک ایران و کوبا در تولید واکسن کووید -19 فازهای کارآزمایی اول و دوم را با موفقیت پشت سر گذاشته است و قطعا ما به دانش پزشکان‌مان اعتماد داریم که می‌توانند واکسن موثر و نجات‌بخش برای جامعه تولید کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از دانشگاه علوم پزشکی کرمان به جهت فراهم آوردن امکانات مناسب برای کارآزمایی این واکسن در استان قدردانی کرد و گفت: مشارکت عمومی مردم در این فاز موجب می‌شود که طرح به نتیجه می‌رسد و بیماری‌ ریشه‌کن گردد.   

بصیری عنوان کرد: اقبال شهروندان و پزشکان برای تزریق واکسن دلالت دارد که کار دقیق و نتیجه‌بخش است و امیدواریم با کمک خداوند با همه ظرفیت ایجاد شده به زودی شاهد ریشه‌کنی بیماری در جامعه باشیم.

وی ابراز داشت: چگونگی تهیه این واکسن مشخص است و مطمئنا باید مراحل لازم را طی کند و با همراهی شهروندان شاهد نتیجه‌بخشی آن خواهیم بود.

گفتنی است، فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا ( انستیتو پاستور ایران – انستیتو فینلای کوبا) از 18 اردیبهشت ماه در کرمان آغاز شده است و هشت دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور در این فاز مشارکت دارند و 24 هزار نفر واکسن آزمایشی را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا در کرمان استانداری کرمان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان کرونا در استان کرمان فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره

به گزارش "ورزش سه'"، خسوس کروز سرمربی تیم ملی والیبال کوبا که یکی از رقیبان تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک است لیست بازیکنان خود را برای لیگ ملت‌های والیبال معرفی کرد که در این لیست سیمون روبرتلندی کاپیتان این تیم نیز حضور دارد و به تیم ملی طبق قولش بازگشته است.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها
پاسورها: آندره گویده، کریستین توندیکه، خولیو گومز و لیوان تابودا

قطر پاسورها: خسوس هررا،الخاندرو گونزالز، کارلوس چارلز، میشاییل سانچز و خوزه رومرو

دریافت‌کننده‌ها: میگل آنخل لوپز، مارلون یانت هررا، ملگارخو، خوزه گوتیرز، برایان کامینو، خولیو کاردناس و یوسنیل مارتی

سرعتی‌زن‌ها: روبرتلندی سیمون، خاویر کونسپسیون، آلکسیس ویلسون، رومی آلونسو و ژوزه آلوارز

لیبروها: رومان گارسیا آلوارز و آلاین سالاس

تیم ملی در سومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف کوبا خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟