Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدسعید شاهرخی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین ارتباط مردم استان همدان نیز همپای سایر هموطنان با حضور حماسی در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری را به افتخارات خود در حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه می کنند.

وی تصریح کرد: به طور قطع مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی برای ایفای نقش و مداخله در اداره امور کشور و ترسیم مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی، حضوری حداکثری و هوشمندانه برای انتخاب اصلح ترین فرد در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، حضور گسترده، پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو علاوه بر اعلام و اثبات مقبولیت و مشروعیت بالای نظام، بار دیگر توطئه ها و ترفندهای استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد.

شاهرخی با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰، افزود: توجه به قانون، بی طرفی، شفافیت، عدالت انتخاباتی و فراهم سازی زمینه‌های حضور مردم در پای صندوق‌های رای از عوامل مهم برگزاری انتخابات است که به طور حتم مجموعه برگزار کنندگان انتخابات در استان همدان همچون گذشته این مولفه ها را برای خود سرلوحه قرار می دهند.

استاندار همدان تاکید کرد: انتخابات سالم و قانونمند با همراهی، وحدت و همدلی مجریان انتخابات و هیات های نظارت و بازرسی در این استان برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انحام شده بین مجریان و ناظران انتخابات، شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور پرشور و حداکثری مردم در این استان فراهم شده است.

وی تاکید کرد که اولویت محوری و فصل الخطاب مجریان در روند برگزاری انتخابات، اجرای مُر قانون با هدف جلب اعتماد و فراهم کردن زمینه مشارکت پرشور و حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی، اجتماعی است.

شاهرخی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، تاکید کرد: لازمه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کردن زمینه رقابت همه جانبه در انتخابات است بنابراین عوامل اجرایی و نظارتی باید با رعایت انصاف، قانون و مقررات زمینه این رقابت را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: ملاک کار همه دست اندرکاران انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم براساس قانون و صیانت از آرای مردم است و در این راستا به هیات های اجرایی و فرمانداران تاکید شده که با بی طرفی کامل، اعتماد آحاد مردم، انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را جلب کنند.

شاهرخی گفت: بر اساس تعهدی که به مردم داده‌ایم انتخابات پیش رو را  ۱۰۰ درصد قانونمند و سالم برگزار کرده و به عنوان امانتداری صدیق از رای و نظر مردم صیانت خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان همدان مکلف به برقراری امنیت برای برگزاری نشست ها و میتینگ های انتخاباتی با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی برای همه گروه ها و سلیقه های نقش آفرین در انتخابات برای تحقق مشارکت حداکثری مردم است.

شاهرخی افزود: شاخص مهم انتخابات در کنار سلامت، قانونمداری و مشارکت حداکثری، امنیت انتخابات است که همه متولیان امر در این زمینه تلاش و کوشش لازم را خواهند داشت.

وی با اشاره به لزوم زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم دراین انتخابات، گفت: رسانه‌ها کمک کنند تا انتخاباتی پیشرو، پرشور و با حضور و مشارکت حداکثری مردم در استان برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، «عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستاها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری همدان سید سعید شاهرخی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری همدان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری همدان سید سعید شاهرخی اخبار کنکور ششمین دوره انتخابات برگزاری انتخابات حداکثری مردم مشارکت حداکثری استان همدان برگزار می شود شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند

استاندار اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما رسانه‌ها چهره خبیث این رژیم را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس