Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:35:00 GMT

اندکی تامل سرِکلاسِ درسِ یاسین

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۸۴۱

اندکی تامل سرِکلاسِ درسِ یاسین

ایسنا/کرمانشاه یاسین معلم 33 ساله یکی از روستاهای دورافتاده شهرستان مرزی ثلاث باباجانی است، او چهار دانش‌آموز دارد که هیچکدام از آنها گوشی هوشمند یا تبلت نداشتند و به همین خاطر هم نمی‌توانستند به عضویت شبکه آموزش دانش‌آموزی"شاد" درآیند.

این معلم دل‌سوز کرمانشاهی که خودش برای تدریس "برهم" و"ایوب" و"آلا" و "اسرا" از شهرستان پاوه تا شهرستان ثلاث باباجانی می‌رود، سالهاست که در کسوت معلمی دغدغه تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی را دارد و همین دغدغه های شیرین معلمی او را وادار به تهیه تبلت برای همه شاگردانش کرد و برای رسیدن به هدفش از همه دوست و آشناها کمک گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که اعتقاد دارد همه فرزندان ایران اسلامی باید فرصت تحصیل داشته باشند، نگذاشت چهار دانش‌آموزش در آرزوی گوشی و تبلت و "شاد" بمانند و هر طور شده کاری کرد تا شاگردانش عضو شاد شوند و دلشان شاد شود و برای این کار همه دوستان و نزدیکانش را برای خرید تبلت برای این چهار دانش‌آموز پای کار آورد.

یاسین مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه گوشی هوشمند در سبد خانوارهای بی بضاعت جایی ندارد، گفت: برخی از خانواده‌ها به دلیل کسادی کسب و کار و مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا دیگر توان ندارند هزینه خرید گوشی هوشمند را هم تامین کنند، لذا باید خیرین مثل همیشه وارد عرصه شوند.

مرادی ابراز امیدواری کرد: در سایه پای کار بودن خیرین و افراد نیک اندیش همه دانش آموزان صاحب گوشی هوشمند و تبلت شوند تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن امکانات و بضاعت مالی از درس و مدرسه جا نماند.

طبق اعلام مجیدیزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم اکنون حدود 27 هزار دانش آموز استان کرمانشاه به دلیل مشکلات اقتصادی تلفن همراه هوشمند و یا تبلت ندارند.

این تعداد ابتدای سال تحصیلی حدود 30 هزار دانش آموز استان بود که با اقداماتی که از سوی نهادهای حمایتی، خیرین و به ویژه معلمین خیر صورت گرفته حدود سه هزار نفر از این افراد صاحب تلفن همراه هوشمند و یا تبلت شده‌اند.


انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تبلت دانش آموزی مناطق محروم آموزش مجازی دانش آموزان شبکه شاد كرمانشاه گوشی هوشمند دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک