Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید محمد، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: هیچ‌گونه انتظاری از سپاه نداریم و بدون حمایت سپاه پاسداران در انتخابات حاضر خواهم شد.

سعید محمد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم درباره حمایت سپاه پاسداران از نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نهاد نظامی است و بنده اصلا انتظاری از سپاه ندارم تا در انتخابات ریاست جمهوری از من حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به دلیل ماهیتی که دارد حمایتی از من نخواهد داشت، چراکه از لحاظ قانونی اجازه ندارد در انتخابات و جریان‌های سیاسی از کسی طرفداری کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم خاطرنشان کرد: ما هم هیچ‌گونه انتظاری از سپاه نداریم و بدون حمایت سپاه پاسداران در انتخابات حاضر خواهم شد./باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم انتظاری از سپاه سپاه پاسداران حمایت سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سخنان کامران غضنفری درمورد پیشنهاد اعطای وام و خودرو و عضویت در کمیسیون دلخواه در قبال رای به فرد مشخص برای ریاست مجلس بسیار نگران‌کننده بود. اگر از همین ابتدا تطمیع جای شایسته‌سالاری را بگیرد مجلس دوازدهم قبل از شروع به کار محکوم به شکست خواهد بود که البته اینبار فرق میکند.»

او این مطلب را با هشتگ تحول منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت