Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:02:18 GMT

یک کشته بر اثر تیراندازی در فرودگاه «ونکوور» +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۲۱۱

یک کشته بر اثر تیراندازی در فرودگاه «ونکوور» +فیلم

در یک حادثه تیراندازی در مقابل ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی «ونکوور» کانادا دست‌کم یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، در حادثه تیراندازی در مقابل پایانه اصلی فرودگاه بین‌المللی «ونکوور» در «ریچموند» بریتیش کلمبیا دست‌کم یک نفر جان خود را از دست داد.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، پلیس کانادا در تلاش برای یافتن مظنون و یا مظنونینی است که در حادثه تیراندازی در مقابل پایانه اصلی فرودگاه بین‌المللی ونکوور دست داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تحقیق درباره قتل‌های سازماندهی شده کانادا (IHIT) روز یکشنبه در پیامی که در صفحه توییتر منتشر شده بود، در خصوص این حادثه اعلام کرد: «یک مرد امروز بعدازظهر در نزدیکی پایانه پروازهای داخلی [ فرودگاه بین‌المللی ونکوور] مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. عصر امروز با خبرنگاران کنفرانس خبری برگزار خواهد شد».

علی‌رغم آن که کسی در رابطه با تیراندازی در فرودگاه بین‌المللی ونکوور بازداشت نشده است، مسئولان فرودگاه در پیامی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کردند که مشکلی وجود ندارد و مسافران می‌توانند در ایمنی کامل به سفرهای خود  ادامه دهند.

نیروهای امنیتی کانادا اعلام کرده‌اند که مظنون و یا مظنونین این حادثه با استفاده از خودرویی از صحنه گریخته‌اند و در این میان گلوله‌هایی را نیز به سمت نیروهای پلیس شلیک کرده‌اند.

دانلود

از طرف دیگر، رسانه‌های محلی تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی از یک خودروی در آتش سوخته در «سوری» منتشر کرده‌اند و می‌گویند که به احتمال زیاد خودروی مظنونین مسلح حادثه تیراندازی در فرودگاه بین‌المللی ونکوور است.

رسانه‌های کانادا بر این باورند که حادثه تیراندازی روز گذشته در فرودگاه بین‌المللی ونکوور با گروههای خلافکار در ارتباط است و آن طور که برخی گزارش‌ها مدعی شده‌اند، قربانی حادثه تیراندازی در فرودگاه، خود  از اعضای یک باند خلافکار بوده است.

طبق گزارش شبکه راشاتودی، خشونت‌های گروههای خلافکار در منطقه کلانشهر ونکوور رو به افزایش است و پیش از این نیز در یک حادثه دیگر مربوط به باندهای خلافکار، یک زن ۲۲ ساله در ماه فوریه امسال در منطقه سوری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد و پلیس در ماه آوریل اعلام کرد که به اعتقاد آن‌ها، این زن «قربانی ناخواسته یک تیراندازی هدفمند بوده» و خود از اعضای باند خلافکار نبوده است.

پیش از این پلیس کانادا اعلام کرده بود که از آغاز سال ۲۰۲۱، ۱۵ مورد قتل مربوط به گروههای خلافکار در سراسر ونکوور صورت گرفته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان حادثه تیراندازی پلیس کانادا کانادا تیراندازی در فرودگاه حادثه تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد

دادستان مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

به گزارش تسنیم، علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی ازعدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

پلمب تالاری که باعث لغو پروازهای فرودگاه خرم‌‌آباد می‌شد

در همین راستا دادستان کردستان از پلمپ تالاری که باعث لغو پرواز های خرم آباد شد، خبر داد.

دادستان  لرستان:  تالار مذکور در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه می‌شد.

علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار و اخذ تعهد، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات  نداشته، که نهایتا دستور پلمب تالار صادر شد. 

دیگر خبرها

  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس