Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی های تیم ملی کومیته و کاتا بانوان در نهمین و پنجمین مرحله آن از امروز آغاز می شود.

مرحله نهم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله ششم اردوی تیم ملی کاتا بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود و تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان ظهر امروز وارد اردو خواهند شد تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از سه شنبه در دو نوبت صبح و عصر آغاز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله نهم اردوی تیم ملی کومیته بانوان، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، مبینا حیدری، نگین آلتونی، فاطمه خنکدار، ملیکا احدی و فاطمه سعادتی ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان هستند که تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی برگزار خواهند کرد.

در مرحله ششم اردوی تیم ملی کاتا نیز فاطمه صادقی ملی پوشان بانوان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر فاطمه بغلانی پور مربی تیم ملی کاتا بانوان انجام می دهند.

اردوهای ملی پوشان کاراته ایران جهت حضور در مسابقات پاریس که رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی کومیته اردوی تیم ملی تیم ملی کاتا کاتا بانوان ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان