Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه گیلان از ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: تمام مجوزهای صادر شده برای سفر مگر در صورت اضطرار باطل است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ممنوعیت تردد در تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک چهارم این بیماری، تمامی سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصمیمات جدید در خصوص ترددهای بین استانی افزود: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و ممنوعیت‌های ترافیکی برابر مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا پایان ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت سال‌جاری با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان گیلان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: تمامی ترددهای خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط کارکنان پلیس راه و دوربین‌های ثابت تخلفات در مبادی ورودی به استان گیلان، کنترل و رصد می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علاوه‌بر جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکرده و در شهرهای قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد داشته باشند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ صفاری با تاکید بر اینکه تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار، افزود: این ممنوعیت‌ها شامل خودروهای شخصی خواهد بود و از تردد این نوع از وسایل نقلیه در مبادی ورودی به استان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در پایان به شهروندان گیلانی و سایر هموطنان توصیه کرد تا در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از ترددهای غیرضروری خودداری و با مجریان طرح‌های ترافیکی نیز همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی از ثبت هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید ملااسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور مجوزهای الکترونیکی در استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، تمامی مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، به مجوز الکترونیکی تبدیل شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، از نظر قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند. بنابراین نیاز است دارندگان مجوزهای قدیمی و کاغذی با مراجعه به درگاه ملی مجوزها در کمتر از پنج دقیقه مجوزهای خود را به مجوزهای الکترونیکی جدید تبدیل کنند.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه‌های منتشره از سوی مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، از ابتدای خرداد ماه امسال ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی قدیمی و فاقد QR کد، ممنوع بوده و با هوشمندشدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی تصریح کرد: 51 هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی از ابتدای سال 1401 تاکنون در این استان ثبت شده‌ است و تاکنون 24 هزار مجوز الکترونیکی در این مدت در استان صادر شده که بیشترین تعداد درخواست صدور مجوز ثبت شده در استان با هشت هزار و 100 مورد مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

ملااسماعیلی عنوان کرد: چهار هزار و 600 مجوز به صورت ثبت محور و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق درگاه ملی مجوزها و برخط صادر شده‌است. سایر مجوزهای ثبت شده در مرحله انصراف بعد از صدور، انصراف قبل از صدور، تعلیق مجوز، در انتظار استعلام از دستگاه‌ها، در انتظار تأیید مدارک متقاضی، تکمیل مدارک توسط متقاضی و عدم صدور قرار دارند. 

وی بیان کرد: بر اساس اعلام مرکز پایش و بهبود محیط کسب و کار، شاخص پاسخگویی به موقع دستگاه‌های اجرایی صادرکننده مجوز در استان مرکزی، در مقابل درخواست‌های صدور مجوز، 6.92 درصد و در میان استان‌های با وضعیت خوب (سبز) قرار دارد. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: دارندگان مجوزهای کاغذی و قدیمی می‌توانند با گوشی همراه خود و با ورود سه کد شماره سریال کارت ملی، شناسه یا کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و بدون مراجعه حضوری به دستگاه‌های دولتی مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا دریافت کنند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی