Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی روح‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش‌های همدلی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان در راستای منویات رهبری در کمک به اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا بود و کمک‌های مومنانه از سنت‌های جامعه اسلامی‌ست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ه) استان کرمان بیان کرد: ستاد در ماه رمضان با کمک دوستان خدماتی را ارائه کرد که کمک‌های مومنانه به اقشار نیازمند و کمک به همشهریان سیل‌زده از جمله این خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌اللهی با اشاره به خدمات بنیاد احسان در ماه مبارک رمضان جاری تصریح کرد: ۳۱۳ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون توزیع شده است و در مرحله پنجم کمک‌های مومنانه ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد و اقدام مشترک با جامعه ایمانی مشهد داشتیم و ۳۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و در اختیار نیازمند قرار گرفت.

وی یادآور شد: در شب میلاد امام‌حسن (ع) هم ۶ هزار  و ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و در استان سعی کردیم علاوه بر رزمایش‌های همدلی یک‌سری ‌آورده‌هایی را در قالب رزمایش‌های مشترک داشته باشیم و در این زمینه پیشتاز کشور هستیم.

مدیرکل ستاد  اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان از رزمایش همدلی مشترک با نیروی انتظامی خبر داد و اضافه کرد: در روز تولد امام حسن (ع) توانستیم ۶ سری جهیزیه کامل را به زوج‌های نیازمند اهدا کنیم.

روح‌اللهی افزود: کمک به افراد آسیب‌دیده از سیل یکی دیگر از خدمات ستاد اجرایی‌ست و همکاران ما بلافاصله بعد از سیل در منطقه حاضر شدند و خدماتی را ارائه کردند‌ و از گروه جهادی شهید فرخ‌یزدان‌پناه، امدادرسانان آفروید، گروه شهید باکری و گروه جهادی صدای مستضعفان قدردانی می‌کنم.

وی اظهار داشت: با توجه به بازدید از مناطق سیل‌زده طی سال‌های اخیر متوجه شده‌ایم بسیاری از خسارت‌ها به‌علت مدیدیت نادرست است و خانه و مزرعه و محل نگهداری دام‌ها را در مسیر رودخانه قرار می‌دهند و در سیل اخیر دیدیم، خطوط انتقال برق در مسیر رود قرار داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان از مردم برای حضور با شور و شعور در انتخابات دعوت کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته معیشتی اجرایی فرمان امام بسته معیشتی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد