Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (دوشنبه) گفت که این جنبش، بخشی از ملت فلسطین است.

خبرگزاری صفا به نقل از العاروری گزارش داد، قدس سنگ‌بنای وجود ملت فلسطین است و «چشم امید همه به آن است. اسرائیل نمی‌داند که آن (قدس) همه چیز ماست و به خاطر آن، مجاهدان از سراسر دنیا گرد هم جمع می‌شوند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی با آتش بازی می‌کند و تعدی به قدس و تلاش‌های مخرب، بازی بسیار خطرناکی است.

این مسئول حماس خاطر نشان کرد، جنگ آتی، جنگ قدس و مقدسات است و همه مسلمانان در آن مشارکت خواهند داشت.

العاروری بر این باور است که بازی با قدس، سرآغاز جنگی است که در آن، یقینا رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه، باید همه امکانات را فدای قدس کرد، گفت که تعدی به قدس، بازی با آتشی است که دامن اشغالگران را خواهد گرفت.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس خاطر نشان کرد: «پیام من به جوانان این است که برای کمک به قدس و هدف قرار دادن اشغالگر در هر مکانی، هر کاری که می‌توانند انجام دهند».

العاروری  با بیان اینکه، منازل محله الشیخ جراح، به مردم فلسطین تعلق دارد، تصریح کرد، حماس برای حمایت از قدس، از تمام تلاش سیاسی، رسانه‌ای و نظامی خود استفاده خواهد کرد.

وی بر این باور است که مسئله قدس، مسئله‌ای است که مستحق جانفشانی است و پرداخت هر هزینه‌ای به خاطر آن، قابل قبول است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 شبکه کان اسرائیل گزارشی از روند توسعه برنامه پهپادی ایران از دوران دفاع مقدس تا امروز منتشر کرد که سیر توسعه پهپادی ایران را از منظر صهیونیست‌ها نشان می‌دهد. در بخشی از این گزارش به شکار و نشاندن شماری از پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی اشاره شده که به باور صهیونیست‌ها، با مهندسی معکوس این پهپادها، پهپادهای ایران توسعه یافته است. در بخشی از این گزارش از معاون فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پرسیده می‌شود: «تا الان چه تعداد پهپاد اسرائیلی به دست ایرانی ها افتاده است؟» پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی