Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@03:34:24 GMT

مدیر ارتباطات جدید AFC مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۸۴۵

راوی کومار رامراتنام، مدیر ارتباطات AFC شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا از انتصاب راوی کومار رامراتنام به عنوان مدیر ارتباطات این نهاد بین المللی فوتبالی خبر داد.

به گزارش سایت طرفداری و به نقل از رسانه رسمی فدراسیون فوتبال، داتو ویندزورجان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی خود به فدراسیون های عضو AFC نوشت:

بسیار خوشحالم که تاییدیه انتصاب راوی کومار رامراتنام را بعنوان مدیر ارتباطات این کنفدراسیون از تاریخ 11 اردیبهشت 1400 اعلام می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که مستحضرید، کومار با این پُست ناآشنا نبوده و پیش از این نیز تجربه و تخصص خود را در این کار به کار گرفته است. مشتاقانه منتظر حمایت و همکاری همه اعضای AFC هستم.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با محسن جعفری: علی دایی منت بر سر فوتبال ما بگذارد و برگردد؛ کاش کی‌روش باز هم به ایران بیاید استقلال - ذوب آهن؛ استراتژی پلی استیشنی جواب نداد | تحلیل بازی باشگاه پرسپولیس: شعارهای پخش شده در ورزشگاه نقش جهان جهت تحقیر نام پرسپولیس بود اولین برد میلان در خانه یوونتوس پس از یک دهه واکنش دنی کارواخال به داوری دیدار رئال مادرید - سویا: شرم آور است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد

در شرایطی که ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های خانگی تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی به یک ابهام در لیگ دسته اول فوتبال تبدیل شده بود، سازمان لیگ محل برگزاری این دیدارها را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر مشخص کردن محل میزبانی‌های تیم آبی‌پوشان جنوب (استقلال آبی‌پوش ملاثانی) در سه هفته آتی مسابقات لیگ یک (تا پایان فصل) از سوی سازمان لیگ، محل برگزاری سه دیدار از هفته‌های سی‌ام، سی‌ودوم و سی‌وسوم مسابقات لیگ یک کشور به شرح ذیل اعلام می‌شود:

1- دیدار آبی‌پوشان جنوب - شاهین بندرعامری به‌جای تاریخ 19 اردیبهشت، در روز دوشنبه مورخ 20 اردیبهشت، ساعت 18:30، ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان

رجب‌زاده: 3 امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

2- دیدار آبی‌پوشان جنوب - خیبر خرم‌آباد از هفته سی‌ودوم، روز شنبه 5 خرداد، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی آبادان

3- دیدار آبی‌پوشان جنوب - مس شهربابک از هفته سی‌وسوم، روز پنجشنبه 10 خرداد، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!