Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@18:42:22 GMT

لیگ دانمارک سکوی پرتاب من است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۸۵۴

لیگ دانمارک سکوی پرتاب من است

سعید عزت اللهی، هافبک ایرانی تیم وایله دانمارک با امیدواری بسیاری به صعود به جام جهانی می‌نگرد. او هیچ گره‌ای را پیش روی تیم ملی نمی‌بیند واعتقاد دارد با عزم راسخ می‌شود از مرحله عبور کرد.

برای خیلی‌ها هنوز این سؤال حل نشده باقی مانده که تو چرا با وجود سابقه بازی در روسیه ناگهان سر از لیگ دانمارک درآوردی؟

لیگ دانمارک به این سادگی‌ها نیست که برخی تصور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لیگ به شدت فیزیکی است و استعدادهای آینده‌داری هم اینجا می‌آیند تا خودی نشان بدهند. همه ساله هم خیلی از بازیکنان به باشگاه‌های بزرگ‌تر، چه داخل دانمارک و چه سایر لیگ‌های معتبر منتقل می‌شوند. به همین دلیل معتقدم لیگ دانمارک می‌تواند سکوی پرتاب مناسبی برای من باشد و امیدوار هستم چنین اتفاقی رخ بدهد.

برایمان از تیمت بگو؟

تیم ما جوان است و به همین دلیل درمقطعی دچار بحران شدیم برخی بازیکنان برای نخستین بار در سطح نخست رقابت‌های باشگاهی بازی می‌کردند اما امید داریم تا بتوانیم تیم اول پلی‌آف باشیم و به رقابت‌های اروپایی صعود کنیم. ما به صعود عمیقاً امیدواریم.

فکر می‌کنی لیگ دانمارک بتواند تو را از لحاظ فوتبالی راضی کند؟

هر روز باید دنبال پیشرفت و رسیدن به مراحل بالاتر باشیم و من هم چنین تفکری در سر دارم. من هم چندین سال است سختی کشیده‌ام و به دنبال اهداف بزرگ‌تری هستم. البته فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و امیدوارم اتفاقات بهتری در فوتبال برای من بیفتد ودرآینده روزهای بهتری برای من رقم بخورد.

تیم ملی بازی‌های دشواری در بحرین دارد احتمال صعود از گروه از دیدگاه تو چه قدر است؟

تردید نکنید که ما شانس بالایی برای صعود داریم اما از آن سمت هم نباید با تصورات وارد این رقابت شویم وباید برنامه ریزی مطلوبی داشته باشیم. باید زحمت بکشیم، تلاش کنیم تا از این سد بزرگ بگذریم. بعد از اتفاقاتی که درباره میزبانی افتاده است حالا عزم ما جزم تر از گذشته است. هم بحرین را می‌بریم و هم عراق را و سرگروه به مرحله بعد می‌رویم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سعید عزت اللهی دانمارک جام جهانی لیگ دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش افق تحول دانشگاه، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود ضمن بیان اینکه امروز ایران اسلامی ظرفیت‌های بسیار عظیمی در بخش‌های مختلف مانند گردشگری دارد، تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید در زمینه تربیت نیروی انسانی برای تبیین ظرفیت‌های ایران کار کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با یک مدل جدید که مدل در حقیقت پایه و عرصه تربیت دانشجو در محیط است به میدان آمده و اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی و نشست‌هایی از این دست با هدف تبیین حرکت جدید دانشگاه آزاد کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه شاهرود یکی از شهرهای مهم ما در زمینه علم و عرفان محسوب می‌شود و دارای ظرفیت‌های عظیمی مانند بایزید بسطامی، ابوالحسن خرقانی و میراثی از این دست است، تاکید کرد: این ظرفیت‌ها در واقع یک نوع نقطه اتکا محسوب می‌شوند.

طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ و قابل اعتنای کشورمان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر البته دچار افت و خیزهایی شده است و امیدواریم بتوانیم در این بازدید بتوانیم مسائل مرتبط با دانشگاه را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنیم، گفت: بالندگی هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی در زمره اهداف ما است.

وی درباره شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم نیز توضیح داد: شعار سال دارای ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نوآوری دارد زیرا جهش با نوآوری آغاز می‌شود و مشارکت نیز یک پدیده اجتماعی است لذا یک نگاه بسیار کلان در مجموعه دانشگاه آزاد کشور با راه اندازی یک سکوی تولید و تأمین ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه مبتنی بر سکوی تأمین و تولید با مشارکت مردم اقدامات مرتبط با تحقق شعر سال را دنبال می‌کند، گفت: مراحل اولیه راه اندازی این سکو انجام شده و اقداماتی در این زمینه در دست اجرا است تا بتوانیم تولید بدون کارخانه را در کشور رقم بزنیم و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه پیشگام شده است.

کد خبر 6098320

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور