Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بسکتبال از اردوی تیم جوانان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در لیتوانی آماده می کند بازدید کرد.

تیم ملی جوانان ٢٠٢٠ از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن اختصاصی بسکتبال کاله واقع در شهرستان بابل و زیر نظر مربیان تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان سخت در حال تمرین و آماده‌سازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال، مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی و بهمن سلیمانی مدیر عامل باشگاه ورزشی کاله از این اردو بازدید کردند و باعث دلگرمی و تشویق بازیکنان و کادر تیم ملی بسکتبال شدند.

طباطبایی در این دیدار دقایقی را برای ملی‌پوشان در خصوص تورنمنت‌های پیش‌رو، آینده بازیکنان و تلاش برای رسیدن به اهدافی که در زندگی حرفه‌ای خود خواهند داشت، صحبت کرد.

در ادامه رئیس فدراسیون از زحمات باشگاه کاله که ۵ سال این تیم را حمایت کرده ‌است، تقدیر و تشکر کرد.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان قرار است، طی روزهای دوازدهم الی بیستم تیرماه سال جاری به میزبانی کشور لتونی برگزار گردد.

شایان ذکر است، تیم ملی جوانان ٢٠٢٠ تحت نام کوچین در رقابت‌های لیگ برتر سال ١٣٩٩ با ارائه بازی‌های درخشان، کارنامه‌ی قابل قبولی از خانواده بسکتبال کشور گرفت./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند