Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-09@02:07:51 GMT

جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌ رو

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۹۲۴

جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌ رو

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرهنگ علی شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهرها اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همکاری و همراهی مردم عزیز در اجرای طرح‌های محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی و عمل به مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر و قدردانی می‌نمائیم و درخواست داریم که در این ایام نیز به مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا توجه نمایند و از هرگونه سفر پرهیز نمایند تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع این بیماری باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: کنترل ترددها در این ایام به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف و تیم‌های استقراری پلیس صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی محدودیت‌ها به هموطنان صورت گرفته و در جاده‌ها نیز همکاران پلیس تذکر و توصیه به پرهیز از سفر را مجدداً به رانندگان اعلام می‌کنند و در صورت عدم تمکین به مقررات به ناچار در شهرهای گروه قرمز به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای گروه نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر و وانت بارهایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095243 برچسب‌ها سرهنگ شیرانی ممنوعیت سفر ستاد ملی مبارزه با کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرهنگ شیرانی ممنوعیت سفر ستاد ملی مبارزه با کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کد خبر 6100113 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورت‌جلسه شعب اعلام می‌شود
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران