Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@15:19:59 GMT

پاکزاد: وضعیت رکورد کمانداران راضی کننده است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۹۴۶

پاکزاد: وضعیت رکورد کمانداران راضی کننده است

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: هرچند شرایط سختی برای آماده سازی کمانداران داریم اما رکورد کمانداران راضی کننده است و امید به کسب نتایج خوبی در جام جهانی سوئیس داریم.

بهزاد پاکزاد درباره آخرین وضعیت تیم ملی ریکرو برای شرکت در مرحله دوم جهانی تیروکمان اظهار کرد: مرحله دوم جهانی تیروکمان از ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در سوئیس برگزار می شود و ما برای شرکت در این مسابقات روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه عازم سوئیس خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای آماده سازی تیم جهت شرکت در این تورنمنت در شرایط کرونایی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوار هستیم که بتوانیم به نتایج راضی کننده ای دست پیدا کنیم. به هر صورت کار سختی را به ویژه در قهرمان جهان فرانسه برای کسب سهمیه پیش رو داریم و من امیدوارم بتوانیم با حضور هرچه بهتر در جام جهانی سوئیس با آمادگی خوبی در قهرمان جهان فرانسه شرکت کنیم.

پاکزاد ادامه داد: رکورد کمانداران در حال حاضر به شرایط قبل از کرونا رسیده و وضعیت آنها از نظر بدنی و تکنیکی بسیار قابل توجه است و پیشرفت خوبی در این مدت داشته اند.

سرمربی تیم ملی با بیان این که "کمانداران برای حضور موفق در رویدادهای آینده نیاز به آرامش دارند،" اضافه کرد: برای این که بتوانیم در شرایط حال حاضر در رویدادهای جام جهانی سوئیس و قهرمان جهان فرانسه حضور موفقی داشته باشیم باید کمانداران بدون دغدغه و با آرامش بهتر تمرینات خود را پیگیری کنند تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی درباره وضعیت زهرا نعمتی اظهار کرد: وی در حال حاضر برای کسب سهمیه المپیک کنار سایر کمانداران تلاش می کند و شرایط خوبی دارد. من امیدوارم که بتوانیم در بخش بانوان و آقایان به سهمیه انفرادی و تیمی دست پیدا کنیم البته کار سختی است اما برای رسیدن به چنین هدفی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

پاکزاد خاطر نشان کرد: کرونا مانع بزرگی برای تمرینات بانوان بود و متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا بانوان کماندار فضای مناسبی به جز سایت تیروکمان برای تمرین نداشتند و همین مساله سبب افت رکورد آنها شده بود اما الان با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها توانستیم با وجود محدودیت های کرونایی اردوها را به طور مرتب برگزار کنیم و وضعیت رکوردها رو به بهبودی است.

سرمربی تیم ملی ریکرو در پایان اظهار کرد: امیدوارم با حمایت های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و از مسابقات جام جهانی سوئیس و قهرمان جهان فرانسه با دست پر بازگردیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قهرمان جهان فرانسه جام جهانی سوئیس دست پیدا کنیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی دو سه روز اخیر و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال گرفتن یک امضا از بازیکنان این تیم بودند که آنها را دچار دردسر کرد. همان روزی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه در رختکن با بازیکنان و کادرفنی این تیم صحبت کرد که آنها پای یک نامه را بابت دریافت کردن تمام مطالباتشان امضا کنند. 

اعضای تیم استقلال البته با این موضوع مخالفت  و اعلام کردند در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات تنها نیمی از مطالبات این فصل را دریافت کرده اند و راضی به امضای این نامه نخواهند شد.

این درحالیست که با وجود اعلام تمامی مسئولان مبنی بر حل مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا نامه تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی فعلی تیم ها مهم است و مسئولان استقلال به همین دلیل به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات بودند. ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکنان به آنها چک بدهند تا آنها را راضی به امضای نامه کنند.

باید دید آیا استقلالی ها امروز این مشکل را حل می کنند چون امروز آخرین مهلت جمع آوری مدارک و ثبت آن در سامانه مربوطه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد