Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:51:07 GMT

نبود بودجه کافی، به معنای توقف کارها نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۹۵۸

نبود بودجه کافی، به معنای توقف کارها نیست

جابر خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در راز و جرگلان اظهار کرد: مجموع هزینه‌های شهرداری شهر یکه‌سعود در سه حوزه عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری چیزی بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که بیشتر آن نیز در حوزه بهسازی معابر موردنیاز است اما تخصیصات پاسخگوی نیازها نیست.

وی گفت: نبود اعتبار کافی به این معنا نیست که کار پیش نخواهد رفت بلکه با برنامه‌ریزی، این مسئله قابل‌حل بوده که از همین روی، گروه مدیریتی شهرداری یکه‌سعود در نظر دارد اولویت‌بندی مناسبی در حوزه‌های مختلف داشته و با زمان‌بندی دقیق، تمام توان و امکانات موجود، خدمات مطلوب برای شهروندان را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یکه‌سعود تصریح کرد: طرح توسعه ساختمان آتش‌نشانی این شهر تازه تأسیس، با مساحتی حدود ۳۳۰ متر در دستور کار قرار دارد که با تخصیص ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار تا حدود ۶۵ درصد آن قابل‌اجرا است.

خالدی در ادامه از توافق شهرداری یکه‌سعود با سازمان همیاری شهرداری‌ها یادکرد و افزود: در حوزه جمع‌آوری آب‌های سطحی، توافقی با سازمان همیاری شهرداری‌ها صورت گرفته که زمینه اجرایی شدن حدود ۲ هزار و پانصد متر جدول‌گذاری در سطح معابر شهر فراهم و در دست اقدام قرارگرفته است.

شهردار یکه‌سعود بابیان اینکه اولویت در امور در مرحله نخست با توسعه پایدار است اضافه کرد: بعد از توجه به توسعه پایدار اتکای به توانمندی‌های بومی چه در حوزه مصالح و چه در حوزه منابع انسانی به‌مراتب از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: طرح پیاده‌روهای در دست احداث این شهر، ترکیبی از سنگ و موزاییک خواهد بود و توجه به مصالح بومی نظیر تخته‌سنگ هم بر مبنای همان اولویت‌ها در دستور کار قرار دارد.

خالدی در ادامه عنوان کرد: یکه‌سعود طی یک سال اخیر به شهر تبدیل‌شده و شهرداری آن نیز حدود ۱۰ ماه است  آغاز به کارکرده و  از ابتدای این زمان تسطیح  مشکلات خیابان و کوچه‌ها، رفع ایراد از پیچ‌های حادثه‌ساز و کاشت نهال متناسب با اقلیم منطقه جرگلان در راستای ایجاد فضای سبز ازجمله فعالیت‌های اولیه این شهرداری بوده است.

گفتنی است که شهر یکه‌سعود از سه روستای یکه‌سعود پایین و بالا و حسن‌آباد تشکیل‌شده و حدود ۶ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام /ر

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای سبز شهرداری یکه سعود بودجه خراسان شمالی یکه سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران