Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:57:43 GMT

ورود خودرو‌های غیربومی به قم از فردا ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۹۸۰

ورود خودرو‌های غیربومی به قم از فردا ممنوع است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بیژن سلیمانپور معاون سیاسی وامنیتی استاندار قم روز دوشنبه درجلسه شورای اطلاع رسانی استان قم، گفت: خروج پلاک‌های بومی از قم صرفا برای انجام امور اضطراری بصورت غیرحضوری پس ثبت نام از طریق سامانه ویژه استانداری انجام می‌گیرد.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی درقم در مقایسه با سایر استان‌ها رضایت بخش است که این نکته از باور‌های دینی مردم این استان ناشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانپور همچنین تاکید کرد: امتحان نهایی پایه‌های نهم و دهم قطعا بصورت حضوری برگزار خواهد شد و تصمیم استان در این رابطه غیرقابل تغییر است.

 معاون سیاسی وامنیتی استاندار قم یادآور شد: سه تبعه هندی مبتلا به کرونا طی روز‌های گذشته در قم شناسایی و قرنطینه شده بودند که این افراد امروز به کشور خود باز می‌گردند.

سلیمانپور درخصوص واکسیناسیون نیز گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا در صورت نیاز تجهیزات و امکانات خود را برای تسریع در امر واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

به گفته سلیمانپور، واکسن وارداتی کرونا به تایید سازمان غذا و داروی کشور رسیده و تاکنون موردی مبنی بر ایجاد آسیب جدی و فوت در کشور گزارش نشده‌است.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار قم در ادامه با اشاره به افزایش ردیف اعتبارات ملی بیشتر برای توسعه قم، بیان کرد: طبق مصوبه هیئت دولت، شهرستان کهک با دو بخش مرکزی و بخش فردو با مرکزیت شهر کهک و شهرستان جعفرآباد با دو بخش مرکزی و قاهان با مرکزیت شهر جعفریه تبدیل می‌شود.

سلیمانپور با اینکه با ادغام دو بخش خلجستان و سلفچگان شهرستان سوم قم طی ماه‌های آینده تشکیل خواهد شد، افزود: با این مصوبه، قم از تک شهرستانی بودن خارج می‌شود که نتایج و فواید بسیاری به همراه خواهد داشت.

سلیمانپور ادامه داد: عمق استراتژیک کشور ما وابسته به مشارکت بالای مردم در انتخابات است و از هر امری که سبب بی میلی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای باید خودداری شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: قم آماده برگزاری انتخابات است، ولی باید برای افزایش مشارکت عمومی برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروهای غیربومی عید سعید فطر واکسیناسیون کرونا معاون سیاسی استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است