Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز در شهر قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مبنی بر ممنوعیت سفر از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت به قزوین تمام ورودی و خروجی‌های شهر، مسدود می شود و نیروی انتظامی ۲۴ ساعته بر آنها نظارت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین راه های ورودی منطقه الموت و طارم استان قزوین در این مدت، مسدود می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: پذیرش مسافر در هتل ها و مهمانسراها در این ایام ممنوع است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، آن مرکز به مدت ۲ هفته پلمب می‌شود و هر خودرویی که در پارکینگ هتل ها و مراکز گردشگری باشد به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی اظهار داشت: تردد پلاک های ۷۹ و ۸۹ در درون استان بلامانع است اما کارمندان قزوینی که محل سکونتشان در شهرستان ها است، جهت تردد خارج از زمان مشخص شده باید به فرمانداری مراجعه کرده و برگه تردد دریافت کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در خیابان شهدا برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این محدوده فضای باز خوبی دارد و می توانیم وضعیت را کنترل کرده و با رعایت پروتکل ها این آیین عبادی را بخوبی در روز عید فطر برگزار کنیم.

حبیبی از شهروندان و روزه داران نیز خواست در روز عید فطر ضمن همراه داشتن سجاده و مهر و زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دراین اتیین عبادی شرکت کنند و همچنان تهدید ویروس را جدی بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مسابقات ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر از سیزده نقاط در مناطق مختلف استان به مدت چهار روز در رشته‌های مختلف آیینی، پژوهشی، تقسیر، نهج البلاغه، صحیفه‌ی سجادیه، احکام گفتمان مهدوی، قرائت و ترتیل، اذان، حفظ انشاء نماز، مداحی و دعا خوانی برگزار می‌شود.

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان تعلیم و تربیت آن‌ها متناسب با فرهنگ و دین اسلامی است.

میکائل باقری افزود: مسابقات کشوری در تابستان امسال در دو استان مازندان و خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات تفاوت هایی نسبت به ادوار گذشته دارد، عنوان کرد: ما بر اساس تحلیل هایی که در مسابقات ۶ سال اخیر انجام دادیم سهمیه ای برای استان ها در نظر گرفتیم که استان ها بتوانند کیفیت مسابقاتشان را ارتقاء دهند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مسابقات قران، نماز و عترت هر ساله در بخش‌های کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

جمالی افزود: دانش آموزان حائز شرایط می‌توانند با توجه به علاقه و پایه تحصیلی خود در هر یک از این رشته‌ها ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی