Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:04:11 GMT

بیمه بازار؛ بیمه شخص ثالث را آنلاین بخرید!

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۰۴۳

بیمه بازار؛ بیمه شخص ثالث را آنلاین بخرید!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر نوبت تمدید بیمه شخص ثالث خودرو شما رسیده، پیشنهاد می‌کنیم این بار به جای منتظر ماندن در صف‌های طولانی ادارات بیمه و یا صرف یک نصف روز وقت برای رفتن به دفاتر حضوری، به صورت اینترنتی بیمه خود را خریداری کنید. چگونه؟ در این مطلب به طور کامل توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید بیمه شخص ثالث را آنلاین بخرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید.

چرا بیمه شخص ثالث اجباری است؟

طبق قانون «بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث»، تمامی وسایل نقلیه باید بیمه شخص ثالث داشته باشند. استفاده از وسایل نقلیه‌ای که بیمه شخص ثالث ندارند، از نظر قانون ممنوع است. همه‌ی دارندگان وسایل نقلیه باید بیمه ثالث را هنگام استفاده از موتور یا ماشین خود به همراه داشته باشند تا در صورت درخواست مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، بیمه نامه را به آنها ارائه دهند و مأموران هم باید شخصی که بیمه‌ی ثالث ندارد را جریمه کنند.

به طور کلی بیمه برای افراد جامعه امریست اختیاری و هر کس، مسئول بیمه نمودن خود در برابر حوادث احتمالی است. در واقع بیمه قراردادی بین شخص بیمه شونده با شرکت بیمه است و در این قرار داد، شرکت بیمه متعهد می‌شود که در زمان بروز خسارت برای شخص بیمه شده، خسارات وارده به آنها را جبران کند. با این تعاریف و با توجه به زیاد شدن وسایل نقلیه و افزایش تعداد تصادفات و هزینه‌های سنگین حوادث رانندگی، برای جبران دیه‌ی فرد قربانی و یا مصدوم در حوادث، داشتن بیمه شخص ثالث برای راننده‌ی مقصر در برابر شخص ثالث، امری اجباری است.

بیمه شخص ثالث یعنی چه؟

اگر در یک تصادف، شخصی خسارت جانی یا مالی ببیند، راننده‌ی مقصر موظف به جبران خسارت وارد شده، برای شخص خسارت دیده است. در بعضی از مواقع، خسارات وارده ممکن است بسیار سنگین باشد و پرداخت چنین خسارتی نیز برای فرد مقصر بسیار سخت باشد. به این خاطر بیمه شخص ثالث با دریافت مبالغی به صورت نقد یا اقساط، خسارات وارد شده به شخص را به طور یکجا به شخص خسارت دیده پرداخت می‌کند.

چرا اسم این بیمه، شخص ثالث است؟

در تصادفات اگر راننده مقصر را شخص اول و شرکت بیمه که خسارات را جبران می‌کند را شخص ثانی در نظر بگیریم، شخص ثالث، فرد خسارت دیده است. در واقع هر شخص دیگری، بجز راننده مقصر، که در حوادث و تصادفات خسارت مالی یا جانی ببیند شخص ثالث محسوب می‌شود و این بیمه خساراتش را جبران می‌کند.

حتماً بیمه شخص ثالث داشته باشید!

با توجه به اینکه داشتن این بیمه برای افراد دارای وسایل نقلیه اجباری شده است، اگر خودرویی بیمه ثالث نداشته باشد ممکن است در زمان تردد در جاده‌ها و همچنان در داخل شهر، توسط مأمورین جریمه شود. اگر بیمه‌گزار، سر وقت برای تمدید بیمه شخص ثالث خود اقدام نکند، باید به ازای هرروز دیرکرد، به شرکت بیمه جریمه بپردازد. بدترین اتفاقی که می‌تواند در زمان نداشتن بیمه شخص ثالث برای راننده اتفاق بیافتد، تصادف است. در این شرایط اگر خسارت جانی یا مالی اتفاق افتاده باشد، شخص مقصر باید خسارت را تمام و کمال از جیب خود بدهد و شرکت هیچ مسئولیتی را در قبال این خسارات متقبل نمی‌شود.

خرید سریع و تمدید بی دردسر بیمه شخص ثالث با بیمه بازار

با حرف‌هایی که در مورد رانندگی، بدون بیمه شخص ثالث زده شد، بهتر است بدون منتظر ماندن در صف‌های طولانی و بدون صرف زمان زیاد، بیمه شخص ثالث خود را به صورت آنلاین و از سایت‌های معتبر خرید بیمه همچون بیمه بازار تهیه کنید. بیمه بازار در هر ساعتی از شبانه روز پشتیبان آنلاین دارد و می‌تواند به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص خرید بیمه آنلاین پاسخ دهد.

قابلیت مقایسه همه شرکت‌های بیمه

بیمه بازار امکان خرید بیمه ثالث را در وبسایت و اپلیکیشن خود برای متقاضیان دریافت این بیمه فراهم کرده است. خریدار می‌تواند با مقایسه دقیق شرایط بیمه‌های مختلف و میزان پوشش آنها، بهترین نوع بیمه شخص ثالث را انتخاب و به صورت آنلاین خریداری کند. بیمه بازار از مزیت صدور آنلاین بیمه نامه نیز برخوردار است. بعد از خرید بیمه‌ی مورد نظر خود، نسخه دیجیتال بیمه نامه برای شما صادر خواهد شد و در صورت نیاز به نسخه‌ی چاپی بیمه نامه، می‌توانید آن را به صورت رایگان درب منزل خود دریافت کنید.

چگونگی محاسبه بیمه شخص ثالث در بیمه بازار

تعیین کنندگان قیمت بیمه ثالث، چندین عامل مختلف از جمله تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث، میزان پوشش مالی شخص ثالث، مدت اعتبار بیمه‌نامه (کوتاه مدت یا یک ساله)، تاریخ انقضای بیمه نامه قبلی، جریمه دیر کرد تمدید بیمه نامه شخص ثالث، درصد تخفیف به سابقه راننده، سال تولید و ساخت خودرو و… هستند. نرخ بیمه شخص ثالث هر سال تغییر می‌کند و هر سال با افزایش قیمت رو به روست. قیمت بیمه شخص ثالث با افزایش مبلغ دیه ارتباط مستقیم دارد.

با دریافت کد تخفیف از بیمه بازار، بیمه شخص ثالث را ارزان‌تر بخرید

هزینه بیمه ثالث نسبت به بیمه‌های دیگر کمی بیشتر است. اما سایت بیمه بازار با گذاشتن یکسری شرایط، این امکان را برای متقاضی فراهم می‌کند که با اعمال کد تخفیف در سایت، این بیمه را ارزان‌تر خریداری کند. برای اطلاع از شرایط تخفیف و جشنواره‌های بیمه بازار، همین حالا اپلیکیشن آن را نصب کنید و یا به سایت بیمه بازار به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

bimebazar.com/third-party-insurance/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5208529

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه شخص ثالث بیمه کسب و کار کسب و کار اپلیکیشن موبایل گروه خودروسازی سایپا سئو سایت طراحی سایت بانک گردشگری گردو تبلیغات تعرفه واردات گمرک سامسونگ واحد صنعتی بیمه تکمیلی مواد ضدعفونی کننده باربری بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه بیمه بازار بیمه ثالث خرید بیمه بیمه نامه شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!

سازمان لیگ با خرید بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان از سوی مالک سرخپوشان مخالفت کرد.

طرفداری | بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت