Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال ایران به دلیل مصدومیت در رقابت‌های لیگ چین پس از ورود به ایران پیگیر درمان خود شد تا بتواند بدون مشکل در مسابقات المپیک برای ایران بازی کند.

مصدومیت حامد حدادی به نوعی بود که مسئولان فدراسیون را نگران کرد و بر همین اساس هفته گذشته جلسه‌ شورای پزشکی با حضور حامد حدادی همراه با سرمربی تیم ملی، متخصص فیزیوتراپ، پزشک و متخصص بدنسازی و تمرین درمانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد تا چگونکی مراحل درمانی وی مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این جلسه رئیس فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که عجله‌ای برای درمان حامد حدادی نداریم چرا که می‌خواهیم حامد بدون مشکل در المپیک همراه تیم ملی بسکتبال کشورمان باشد.

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: از نظر من سلامت بازیکن در اولویت است. سلامتی حامد حدادی هم در حال حاضر هم برای تیم ملی و فدراسیون بسیار مهم است چرا که بازیکن بسیار حرفه‌ای است و می‌خواهد به ورزش حرفه‌ای خود هم ادامه دهد و با تیم باشگاهی خود در چین هم قرارداد دارد.

او افزود: باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه شرایطی برای حامد حدادی رقم خواهد خورد. او در حال حاضر زیر نظر تیم پزشکی است و درمان وی به صورت مداوم در حال پیگیری است.

تمام این صحبت‌ها در خصوص مصدومیت حدادی بیان گر این است که او احتمالا برای رقابت های المپیک مسابقات انتخابی کاپ آسیا را از دست می‌دهد. هرچند تیم پزشکی به مدیران فدراسیون قول داده است تا حدادی را به مسابقات کاپ آسیا برساند.

با همه این صحبت‌ها می‌توان این موضوع را استنباط کرد که فدراسیون حامد حدادی را می‌خواهد به المپیک برساند و خیلی روی حضور او در پنجره سوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا حساب باز نکرده است. از همه مهم‌تر تیم ملی بسکتبال ایران بدون حامد حدادی هم می‌تواند جواز حضور در مسابقات کاپ آسیا را بگیرد. به همین دلیل آماده شدن حدادی برای تمرینات المپیک بیش از پیش مد نظر فدراسیون است.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم ملی بسکتبال ایران از حدادی برای مسابقات انتخابی کاپ آسیا استفاده خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید

یک شورای پزشکی برای تسریع درمان مصدومیت حامد حدادی تشکیل شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران تیم ملی بسکتبال حامد حدادی کاپ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند