Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@18:23:10 GMT

جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌رو

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۳۴۵

جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌رو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌رو را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت ۱۴۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲۰۰ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهرها اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مجوز سفر در تعطیلات عید فطر صادر نمی‌شود

وی افزود: از همکاری و همراهی مردم عزیز در اجرای طرح‌های محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی و عمل به مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر و قدردانی می‌نمائیم و درخواست داریم که در این ایام نیز به مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا توجه نمایند و از هرگونه سفر پرهیز نمایند تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع این بیماری باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: کنترل ترددها در این ایام به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف و تیم‌های استقراری پلیس صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی محدودیت‌ها به هموطنان صورت گرفته و در جاده‌ها نیز همکاران پلیس تذکر و توصیه به پرهیز از سفر را مجدداً به رانندگان اعلام می‌کنند و در صورت عدم تمکین به مقررات به ناچار نسبت به اعمال قانون در شهرهای گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای گروه نارنجی و زرد مبلغ پانصد هزار تومان می‌نمایند.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر و وانت بارهایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا راهور ناجا اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران