Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:20:58 GMT

۸۰  روستا به خط لوله جدید آب قم متصل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۳۶۹

۸۰  روستا به خط لوله جدید آب قم متصل شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم، مجید خداداد، افزود:‌ این طرح با در نظر گرفتن مسائل پدافندی به منظور تأمین آب شرب با کیفیت پایدار، بخشی از جمعیت استان به اجرا رسید.

وی تأمین آب مورد نیاز مجتمع‌های ۸۰ روستا و سلفچگان در پیک مصرف و همچنین امکان افزایش ظرفیت تأمین آب این دو مجتمع آبرسانی را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفا، قطع آب و افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب در مجتمع‌های سلفچگان و ۸۰ روستا در هنگام تعمیرات خط انتقال ۱۵ خرداد و عدم ظرفیت کافی خط قدیم جهت تأمین آب مورد نیاز مجتمع‌های ۸۰ روستا و سلفچگان در پیک مصرف را از جمله مشکلاتی ذکر کرد که منجر به اجرای این طرح شد.

وی جمعیت تحت پوشش این پروژه حدود ۵۹ هزار تن اعلام کرد و بیان داشت: طرح اتصال خط انتقال مجتمع سلفچگان و ۸۰ روستا به خط انتقال جدید آب قم با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و طی دو روز به انجام رسید.

برچسب‌ها قم آبرسانی سرانه مصرف آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم آبرسانی سرانه مصرف آب قم آبرسانی سرانه مصرف آب اخبار کنکور ۸۰ روستا تأمین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ روستای دره دول با ۳۰ خانوار سال هاست که با وجود سرچشمه های زیاد اما بدلیل کوهستانی بودن و عدم دسترسی به این چشمه ها مشکل آب آشامیدنی داشتند.

بمنظور رفع این مشکل اداره آب و فاضلاب با همکاری فرمانداری و بسیج سازندگی یک مخزن آب ۵۰ مترمکعبی ساخته و ۴ کیلومتر لوله‌ گذاری از سرچشمه آب سرده این روستا واقع در دل کوهای مجاور این روستا تا مخزن جدید را در دستور کار قرار دادند. 

کار انتقال و نصب لوله ها بصورت جهادی  از یک مسير کوهستانی و بسیار سخت و خطرناک توسط بخشداری و دهیاری ،کارکنان آب و فاضلاب بخش ماژین و همچنین نیروهای مردمی روستا پس از ساعت ها و روزها تلاش طاقت‌فرسا صورت پذیرفت و مردم روستا پس از سال ها از نعمت آب آشامیدنی سالم و به میزان کافی برخوردار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد