Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده لیگ ۹۹ تنیس روی میز به دلیل کرونا و عدم برگزاری به موقع بسیاری از دیدارها هنوز بسته نشده است با این حال مسئولان فدراسیون تنیس روی میز و کمیته مسابقات این فدراسیون نسبت به برنامه ریزی اولیه برای برگزاری فصل جدید مسابقات و چگونگی آن آغاز به کار کرده اند.

طبق برنامه مصوب در کمیته مسابقات تنیس روی میز تا ۲۲ خردادماه تکلیف قهرمان و دیگر تیم های برتر در فصل جاری مسابقات باشگاهی این رشته مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از تیرماه بررسی چگونگی فصل جدید مسابقات در هر دو بخش مردان و بانوان آغاز شود تا حتی الامکان از شهریورماه مسابقات وارد فصل جدید شود، فصلی که بر اساس آسیب شناسی های انجام شده قرار است متفاوت از ادوار گذشته برگزار شود.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه شیوه برگزاری رقابت های باشگاهی این رشته برای سال جاری تغییر خواهد کرد در مورد آن توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه رقابت های لیگ تنیس روی میز در سال های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ به صورت متمرکز برگزار شد، خاطرنشان کرد: این شیوه برگزاری مسابقات معایب و مزایای همزمانی داشت اما از آنجا که معایب آن بیشتر بود تصمیم گرفته شده تا دیدارهای فصل جدید به صورت رفت و برگشت انجام شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: کاهش هزینه تیم ها (نمایندگان غیر تهران) برای حضور در محل برگزاری مسابقات، حضور همه تیم ها در یک مکان و کاهش تعداد روزهای مسابقات از مزایای برگزاری متمرکز لیگ بود اما از طرفی این شیوه عملا جنب و جوش لیگ را از استان ها گرفت و باعث شد مسئولان استانی و به خصوص نفراتی که برای نماینده خود در لیگ برتر هزینه کرده و به نوعی اسپانسر شده بودند، نتوانند از نزدیک شاهد رقابت بازیکنان تیم‌شان باشند.

حسنی تصریح کرد: با برگزاری متمرکز مسابقات بازیکنان به بازی در یک سالن عادت کرده بودند در حالیکه آنها باید تجربه بازی در سالن های مختلف با شرایط متفاوت را داشته باشند. دیگر اینکه با برگزاری متمرکز بازی ها، تیم های تهرانی در واقع در خانه خود بازی می کردند بدون اینکه هزینه ای بابت رفت و آمد متقبل شوند اما تیم های غیرتهرانی نه تنها باید این هزینه را پرداخت می‌کردند بلکه باید خارج از خانه هم بازی می کردند.

وی ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفته شده فصل ۱۴۰۰ لیگ تنیس روی میز همچون گذشته به صورت رفت و برگشت برگزار شود. قرار است در نشست هایی که برای بررسی این فصل از مسابقات خواهیم داشت در مورد این مسئله و چگونگی انجام آن، بررسی های تکمیلی صورت بگیرد.

به گفته دبیر فدراسیون تنیس روی میز این فدراسیون در نظر دارد در مورد چگونگی انجام هر مسابقه تیمی هم تغییراتی را اعمال کند. وی در این زمینه گفت: پیش از این برای هر رقابت تیمی ۱۰، ۹، ۸ یا ۷ دیدار برگزار می شود. با کاهش تدریجی تعداد دیدارها با ۶ بازی رساندیم. لیگ ۹۹ هم با همین تعداد دیدار برای هر مسابقه برگزار شد اما با این حال بعضا شاهد بودیم که برخی رقابت ها ۶ ساعت ادامه پیدا می کند.

حسنی تاکید کرد: این موضوع در بسیاری مواقع خسته کننده می شود ضمن اینکه به لحاظ پخش تلویزیونی هم با مشکلاتی مواجه می شود. به همین دلیل تصمیم داریم برای فصل جدید مسابقات این مسئله را هم بررسی کنیم و در صورت امکان تعداد دیدارها را کم کنیم به خصوص که در برخی کشورها مانند فرانسه برای هر مسابقه تیمی ۵ دیدار برگزار می وشد.

دبیر فدارسیون تنیس روی میز تاکید کرد: رفت و برگشت برگزار شدن دیدارها و کاهش تعداد آنها تغییرات کلی است که برای فصل جدید مسابقات در هر دو بخش مردان و بانوان اعمال خواهد شد.

کد خبر 5208555

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات قهرمانی کشور فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد الهلال عربستان فرهاد مجیدی پارا وزنه برداری فدراسیون تنیس روی میز فصل جدید مسابقات تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد

صمد نوتاش افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

او با بیان اینکه بازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اظهار کرد: در این لیگ در مجموع ۶۶ بازی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان در شهرستان مشگین شهر، در پایان تیم فوتسال ساوالان اردبیل قهرمان این دوره از مسابقات شد.

اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتسال کیهان یاشیل مغان پارس آباد نیز نایب قهرمان شد.

نوتاش ادامه داد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و امسال نیز مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی به طور منظم و مرتب در استان برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در قالب "جام صفوی" در اردبیل در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری این مسابقات بین المللی هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور