Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت بهداشت اولویت‌دهی به واکسیناسیون دانشجویان بعنوان گروه‌های ویژه را از وزیر بهداشت خواستار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون تمام دانشجویان سطح کشور برای آماده‌سازی شرایط بازگشایی دانشگاه‌ها از ترم تحصیلی آینده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این نامه درخواست بدین شرح است:

«جناب آقای دکتر نمکی
مقام محترم وزارت
سلام و ادب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ احتراما متسحضر هستید که اثرات همه‌گیری کرونا بر آموزش بسیار سنگین بوده و عوارض مستقفیم و غیرمستقیم آن بر جامعه قابل توجه است؛ لذا احیای آموزش عالی در کشور نیاز به اهتمام خاصی دارد که به دلیل اشراف حضرتعالی از بیان توضیحات بیشتر خودداری می‌شود.

در راستای کمک به حل این مشکل خواهشمند است در صورت امکان دانشجویان به عنوان گروه ویزه در نظر گرفته شده و امکان تلقیح واکسن به ایشان در اولویت قرار گیرد تا امکان شروع آموزش رسمی در ترم تحصیلی آینده فراهم شود.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسیناسیون دانشجویان واکسیناسیون کرونا اولویت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

سازمان «افغانستان بدون پولیو» در افغانستان اعلام کرد از امروز 10 اردیبهشت در تمام ولایت‌ها، واکسیناسیون فلج اطفال آغاز شده است، همچنین هم‌زمان برای تقویت ایمنی کودکان در برابر بیماری به آنان ‌ویتامین E نیز داده می‌شود.

پیش‌تر وزارت بهداشت طالبان تأکید کرده بود: از آغاز سال 2024 تاکنون هیچ مورد مثبت ابتلا به فلج اطفال در افغانستان مشاهده نشده است.

گفتنی است افغانستان و پاکستان دو کشوری هستند که بیماری فلج اطفال هنوز کودکان آنها را تهدید می‌کند، این بیماری ویروسی درمان ندارد، دستگاه گوارش و در بعضی مواقع دستگاه عصبی مرکزی را درگیر می‌کند و فقط با واکسیناسیون قابل پیشگیری است.

رسانه‌های افغانستان نیز پیش‌تر به نقل از گزارش سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بودند دلیل اصلی گسترش این ویروس رفت‌ و آمدهای نامنظم مردم و بیماران از پاکستان به افغانستان در گسترش این ویروس تاثیرگذار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش