Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:01:55 GMT

هنرمندان انقلابی در مازندران شناسایی و توانمندسازی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۷۸۷

هنرمندان انقلابی در مازندران شناسایی و توانمندسازی می شوند

مهدی معصومی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح شناسایی هنرمندان انقلابی بر لزوم آموزش و توانمندسازی تاکید کرد و گفت: عزم استانی برای تحقق مسائل فرهنگی و اجتماعی همسو با اهداف نظام، هم‌افزایی، همفکری و همدلی در تحقق اهداف عالیه نظام به‌ویژه در موضوعات فرهنگی و انقلابی، مقابله با فرهنگ غرب زدگی در جامعه، نهادینه کردن فرهنگ اسلامی ایرانی، همکاری‌های برای شکل گیری تولیدات هنری در قالب‌های مختلف، شناسایی و سازماندهی هنرمندان متعهد، انقلابی وبسیجی از جمله اهداف طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش و توانمندسازی علاقمندان به حوزه هنرهای متعهد، انقلابی وبسیجی از دیگر اهداف طرح است و هنرمندان رشته‌های تجسمی، ادبی، موسیقی، نمایش و هنرهای تصویری را پوشش می‌دهد که به خلق اثر در حوزه‌های مرتبط با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از (ارزشهای اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) می‌پردازند.

معصومی گرجی تصریح کرد: همکاری در شناسایی هنرمند فعال در عرصه هنرهای دینی و انقلابی، همچنین جمع آوری بانک اطلاعات هنرمندان و سطح بندی آنها در چهار سطح (علاقه مند-مبتدی-نیمه حرفه‌ای-حرفه‌ای)، در رشته‌های (تجسمی. تصویری. ادبی. نمایشی و موسیقی) شبکه سازی هنرمند متعهد، انقلابی وبسیجی و ایجاد ساز و کار مناسب برای ارتباط گیری پایدار نیروهای هنرمند با یکدیگر، همکاری در توانمندسازی و آموزش هنرمندان علاقمند به مباحث در قالب‌های بند یک با بهره گیری از کلاس‌های مجازی، حضوری، کارگاه، ورک شاپ طبق چشم انداز توافق نامه با شرایط متناسب با سطوح تعیین شده به منظور تربیت تخصصی نیروی انسانی از جمله اهداف است.

رئیس حوزه هنری مازندران تصریح کرد: تولید آثار مشترک در قالب‌های بند یک با موضوعات مصوب در تفاهم نامه اجرای فعالیت‌های مشترک هنری به صورت میدانی (سرود پاتوقی-تئاتر خیابانی و…)، اجرای شیوه نامه‌های الحاقی در راستای موضوع تفاهم نامه، همکاری ویژه در طرح احیا و ارتقای گروه‌های تئاتر خیابانی و مسجدی، تولید آلبوم سرود مشترک با موضوعات ملی و مذهبی و انقلابی از دیگر اهداف به شمار می‌رود.

کد خبر 5208588

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری مازندران مهدی معصومی بسیج هنرمندان ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان واکسن کرونا اردبیل فلسطین شب قدر ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟