Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@02:41:21 GMT

ردیابی کارمندان، درست یا غلط؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۷۹۲

زمانی که صحبت از ردیاب افراد می‌شود عده‌ای به اشتباه فکر می‌کنند که از این ردیاب‌ها فقط برای موارد نادرست استفاده می‌شود پس به ‌طور کلی ردیاب وسیله‌ خوبی نبوده و استفاده از آن درست نخواهد بود. در حالی که تجربه‌های زیادی وجود دارند که اشخاص مختلف با استفاده از ردیاب افراد توانسته‌اند از موقعیت فرزندان کوچک خود و سالمندانی که فراموشی دارند باخبر شوند و وضعیت آن‌ها را تحت نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از ردیاب‌های افراد تنها به این موضوعات محدود نمی‌شود و کسانی که کارفرما هستند می‌توانند برای بررسی وضعیت و عملکرد صحیح کارمندانی که خارج از محل کار فعالیت دارند استفاده کنند. مشاغل زیادی هستند که نیروی کار آن‌ها در خارج از محل کار با سرمایه کارفرما سر و کار دارد و کارفرما می‌تواند بدون نیاز به پیگیری و تماس‌های مداوم، موقعیت مکانی کارمند خود را در زمان اداری کنترل کند. اگر کنجکاو شده‌اید بدانید ردیاب کارمند چیست و چگونه می‌تواند برای کارفرماها مفید باشد ادامه مطلب را از دست ندهید.

ردیاب کارمند چیست و چه کسانی می‌توانند از ردیاب کارمند استفاده کنند؟

ردیاب کارمند در حقیقت یکی از انواع ردیاب پرسنلی اشخاص است که با آن می‌توان ردیابی افراد و کارمندهای شرکت را به کمک سیستم موقعیت‌یابی جی پی اس به راحتی انجام داد. ردیاب کارمند می‌تواند اطلاعات کاملی از موقعیت مکانی کارمند و مسیرهایی که طی می‌کند را به اطلاع کارفرما برساند. با کنترل فعالیت کارمندان می‌توان بازدهی فعالیت کارمندان را بالا برد و ساده‌تر وضعیت کارمندان را بررسی کرد.

آیا استفاده از ردیاب کارمند قانونی است؟

سوال مهمی که ممکن است برای هر کسی به وجود بیاید این است که آیا ردیابی کارمند قانونی است؟ در جواب به این سوال باید گفت که استفاده از ردیاب برای بررسی عملکرد کارمندان منع قانونی ندارد اما از لحاظ اخلاقی ردیابی کارمند باید با هماهنگی او انجام شود. می‌توانید هنگام استخدام کارمند به او اطلاع دهید که ردیابی کسانی که خارج از شرکت فعالیت می‌کنند جز ملزومات کار شما محسوب  و تنها به منظور رصد فعالیت کارمندان انجام می‌شود و چنین شرایطی برای همه یکسان است. به این صورت بدون بروز مشکل و بدون وجود مشکل اخلاقی یا قانونی می‌توانید از ردیاب کارمند استفاده کنید و فعالیت آن‌ها را در طول روز رصد کنید.

استفاده از ردیاب کارمند چه مزایایی دارد؟

جدا از ردیابی موقعیت مکانی کارمندان، استفاده از ردیاب شخصی کوچک مزایای دیگری دارد که در این قسمت به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

با استفاده از رصد کردن فعالیت‌های کارمند از طریق ردیاب می‌توان از صحت انجام فعالیت‌ها براساس زمان‌بندی مشخص شده اطلاع پیدا کرد. با استفاده از ردیاب می‌توانید زمان‌های اضافه کاری کارمند را محاسبه و برای آن حقوق مناسبی تعیین کرد. اطلاع کارمندان از نظارت کارفرما می‌تواند آن‌ها را به انجام درست فعالیت‌ها ترغیب کند. برای کارمندانی که به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط هستند از طریق شنود می‌توان گفت و گوی کارمند و مشتری را تحت نظر گرفت و از ارائه خدمات به صورت درست به مشتری اطمینان پیدا کرد. ضبط صدای کارمند در حین کار و صحبت با مشتری می‌تواند وسیله‌ای باشد که بتوانید در صورت بروز مشکل در آینده از آن برای اثبات ادعاهای خود استفاده کنید.

ردیاب کارمند چگونه کار می‌کند؟

پس از خرید ردیاب کارمند باید به شیوه درست از آن برای کارمندان خود استفاده کنید. ردیاب کارمند کوچک است و به آسانی در جیب یا لباس قرار می‌گیرد. این ردیاب‌ها می‌توانند زمان زیادی شارژ نگه دارند و نیازی به شارژ شدن در طول روز و در زمان استفاده ندارد. پس از روشن کردن ردیاب، موقعیت GPS روی نقشه پنل کاربری یا نرم‌افزار مخصوص نشان داده خواهد شد و تمامی اطلاعات ردیاب روی پنل کاربری مخصوص کارفرما در سامانه ثبت خواهد شد. به این صورت بدون مشکل یا دردسر می‌توانید کارمندان خود را مدیدریت کنید و از کیفیت کار آن‌ها باخبر شوید.

ردیاب کارمند را از کجا تهیه کنیم؟

اگر کارفرما هستید و به فکر خرید ردیاب کارمند افتاده‌اید می‌توانید از فروشگاه‌هایی که به صورت تخصصی ردیاب کارمند را می‌فروشند جی پی اس و ردیاب مورد نیاز خود را تهیه کنید. دقت داشته باشید که در هنگام خرید ردیاب از شرکتی که ردیاب را از آن تهیه می‌کنید پنل کاربری اختصاصی خود را دریافت و آن را فعال کنید.

خرید ردیاب کارمند از ایران رهیاب

در این مطلب، ردیاب کارمند و نحوه استفاده از آن را به شما معرفی کردیم. ردیاب کارمند امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با توجه به هزینه پایین آن بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود. فروشگاه اینترتی ایران رهیاب، انواع ردیاب شخصی افراد و ردیاب کارمند را با گارانتی و ضمانت کیفیت کالا در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد. می‌توانید به آدرس اینترنتی iranrahyab.com  مراجعه کنید و از قیمت ردیاب کارمند باخبر شوید. اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید با شماره تلفن  22410328-021 و 22171062 -021 تماس حاصل کنید تا مشاوران ایران رهیاب شما را راهنمایی کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ردیابی کارمندان استفاده از ردیاب خرید ردیاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت