Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:30:44 GMT

حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای از تحصیل دانشجویان مستعد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۹۲۶

حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای از تحصیل دانشجویان مستعد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: موضوع این تفاهم نامه همکاری در حوزه بورسیه دانشجویان مستعد نیازمند دانشگاه توسط مؤسسه و نیز حمایت دوجانبه از طرح‌های کارآفرینی و استارت اپی است.

وی با اشاره بر اینکه حداقل دو ترم باقیمانده از سنوات مجاز تحصیلی و معدل بالای ۱۷ از شرایط اختصاصی فراخوان این مؤسسه خواهد بود افزود: در صورتی که دانشجو دارای افتخارات علمی (نظیر مقالات معتبر، دارای رتبه زیر ۱۰ المپیاد)، دارای اختراع ثبت شده و یا دارای طرح استارتاپی (کارآفرینی) معتبر باشد، می‌تواند با معدل کمتر از حد نصاب طی تصمیم‌گیری کمیسیون موارد خاص مؤسسه امین آراسته، درخواست پذیرش ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با عنوان اینکه دوره زمانی این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت یکسال برنامه ریزی شده خبر داد: بررسی و پذیرش دانشجویان معرفی شده از سوی دانشگاه، اهدای کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تائید شده طرفین، اعطای وام قرض الحسنه با نظر مؤسسه، اهدای وسایل کمک آموزشی، معرفی دانشجویان جهت شرکت در دوره‌های آموزشی، اهدای جهیزیه به زوجین مددجو مطابق با شرایط مؤسسه، ارائه خدمات پزشکی و درمانی بر حسب ضرورت از تعهدات اصلی این مؤسسه خیریه است.

کد خبر 5208591 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای موسسه خیریه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان پروژه عمرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جذب هیات علمی آزمون کارشناسی ارشد روز قدس آزمون جامع دکتری سازمان سنجش دانشگاه امیرکبیر دانشگاه تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!

به گزارش همشهری آنلاین، در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.
این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته و دکترخالد عراقی رئیس دانشگاه کراچی که اعطاکننده این مدرک بوده، طبق قوانین پاکستان، همزمان عهده‌دار معاونت هیأت امنای دانشگاه نیز بوده است.

جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید:

طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی

کد خبر 847330 منبع: ایران برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند