Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@06:31:28 GMT

پیام تبریک اسد به پوتین به مناسبت روز پیروزی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۰۴۳

پیام تبریک اسد به پوتین به مناسبت روز پیروزی

رئیس جمهوری سوریه با ارسال پیامی به همتای روسی خود، هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم را به وی تبریک گفت.

 به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در پیام تبریک خود به ولادیمیر پوتین، همتای روسی خود، خاطرنشان کرد، این مناسبت، یکی از برجسته‌ترین پیروزی‌هایی است که ملت‌های مبارز در راستای دفاع از آزادی و استقلال خود محقق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار اسد، برای روسیه آرزوی شکوفایی و پیروزی در تلاش‌های خود جهت برقراری امنیت و ثبات در جهان و دفاع از ارزش‌های انسانی، اصول مشروعیت بین‌المللی و قوانین بین‌المللی کرد.

از سوی دیگر، راهپیمایی «هنگ جاویدان» در شهر حلب سوریه با حضور شهروندان روسیه و مرکز آشتی روسیه و نیز سفارت مسکو در دمشق به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی روسیه بر نازی‌ها برگزار شد.

در همین راستا، رهبر اتباع روسی زبان حلب خاطرنشان کرد: امروز اعلام می‌کنم ۷۵ تن در راهپیمایی «هنگ جاویدان» شرکت کردند. در واقع تعداد، کمی بیشتر از آنچه بود که اعلام شده بود. شرکت شهروندان در چنین مناسبت‌هایی خوب است. حتی در سخت‌ترین روزها این مناسبت را جشن گرفتیم.

وی همچنین تصریح کرد: بدون بزرگداشت این عید، آینده‌ای وجود ندارد و این همان چیزی است که ما می‌خواهیم به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

فعالیت‌های مربوط به بزرگداشت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی در جنگ بزرگ میهنی در شهر حلب سوریه بنا به درخواست طرف روسی برگزار شد.

در این فعالیت‌ها سلیم حربا، رئیس کمیسیون امنیت نظامی در شهر حلب، نمایندگان دولت و کارکنان مرکز مین‌زدایی ارمنی و همچنین گروهی از اتباع روسیه در این شهر مشارکت داشتند.

سربازان روس و نمایندگان اتباع روسیه در خیابان‌های حلب پلاکاردها و تصاویری از نزدیکان خود در دست داشتند که در این جنگ شرکت کرده بودند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود