Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@03:38:29 GMT

بازداشت کلاهبردار ۲۵ هزار میلیارد تومانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۱۳۳

بازداشت کلاهبردار ۲۵ هزار میلیارد تومانی

سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر بازداشت کلاهبردار ۲۵ هزار میلیارد تومانی اظهار کرد: در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر اینکه فردی به اتهام جعل، استفاده از اسناد غیر واقعی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ بیش از یک میلیارد دلار، کلاهبرداری کرده و هم‌اکنون در خارج از کشور اقامت دارد، موضوع دستگیری وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی افزود: این متهم به همراه دیگر همدستان خود با تشکیل چند شرکت هم گروه در داخل و خارج از کشور و با مراجعه به نظام بانکی و ارائه اسناد جعلی و صوری، تسهیلات ارزی و ریالی کلانی را به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری و به حساب وابستگان خود منتقل می‌کرد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه، مشخص شد، متهم پس از ارتکاب جرم به یکی از کشورهای منطقه متواری شده است که پس از وصول درخواست مرجع قضائی ضمن هماهنگی با سازمان اینترپل علیه وی اعلان قرمز صادر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش مأموران اینترپل تهران در ردیابی و بازداشت این متهم و همچنین همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه خاطرنشان کرد: متهم پس از بازداشت، برای ادامه روند رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1513254

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی همچنین اظهار کرد: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اشیا بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیا عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6092174

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر